Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Sport vraag

<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Sep 2023 09:46

Re: Sport vraag

Bloom schreef:Ik heb een PT/Small group trainer en hij begint om 6 uur in de ochtend. Afhankelijk van het aantal deelnemers ben ik alleen tot Max 4.
Ik ga om maandag om 8u als ik de kids heb afgezet, ik begin dan een uurtje later met werken. En op vrijdag om 7u, kan ik stopt half 9 beginnen.

Ik zou dus zoiets zoeken.

Nee, juist voor de korte termijn. Bij ons is er een maandelijks opzegbaar contract.
Ik vind juist de lessen alleen heerlijk. Niemand die mij hoort hijgen, zuchten, steunen, kreunen en klagen. Behalve diegene die ik betaal om mij aan te horen.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 29 Nov 2023 10:55

Ik wilde even een update geven over deze vrije woensdagochtenden waar ik iets van sport voor zocht.
Dus wilde even laten weten dat ik iets heb gevonden wat ik heel erg leuk vind! Ik heb nu een aantal Barre classes gedaan, een mix van ballet, pilates en full body work out, high intensity en high paced, en heel afwisselend, op een yogamat, met gewichten en aan de barre. Ik voel me wel een beetje een kleine, dikke tuinkabouter tussen al die strakke vrouwen maar ik doe het wel en ik kan het ook gewoon mee doen, ben niet heel veel slechter dan de rest.

Je kunt per drie lessen betalen dus goed te doen nu voor die woensdag ochtenden die ik vrij ben.
En daarna kan ik 't gewoon in 't weekend doen als ik wil.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 29 Nov 2023 11:07

Wat leuk voor je en wat goed van je, Marin!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Nov 2023 12:05

Superleuk Marin!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Nov 2023 15:28

Echt heel leuk, wat fijn dat het zo goed bevalt!
2011 2012 2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Nov 2023 17:58

Wat goed, als het leuk is is het makkelijk. Ik ben ook vaak 1 van de minder slanken maar ondertussen wel loeisterk dus uiterlijk zegt niet altijd wat.
2015 💙
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd