Re: Kinderen met verschillende behoeften / karakters
Marin wat heb jij lieve vrienden! Fijn dat ze voor jouw dochter een mogelijkheid gaven om door te gaan en dat ze jou hebben opgevangen. Die emoties mogen er ook zijn.
Ik las laatst op insta dat het gewoon rouwen is. Misschien is dat iets om naar te kijken? Levend verlies wordt dat genoemd volgens mij.
Ik denk dat je het goed hebt opgelost! En fijn dat je voor volgend jaar al een idee hebt om het voor beide kinderen mogelijk te maken.
Wij doen zo'n activiteit met veel prikkels altijd met z'n tweeën. Ik ga niet lopen stressen met 2 kinderen waarvan 1 overprikkeld wil gaan en ander kind wil blijven. Nu was je met vrienden maar misschien kan jouw man dit voor volgend jaar al in de agenda zetten zodat jij ook een keer bij jouw dochter kan blijven? Ik weet niet of dat mogelijk is?
Voor sinterklaas, wij hebben het al verteld. De spanning was veel te hoog. Maar wij kijken op zaterdag altijd de intocht op tv en in het dorp gaan we op de route staan.
Zag dat ze zelfs een stukje hebben zonder muziek dus helemaal perfect!
Misschien is dat bij jullie ook? Of even een berichtje sturen naar de organisatie?
En ook dan weer, probeer met z'n 2en te zijn zodat je kan opsplitsen.
En een tip, denk ook alvast na over de viering op school. Vorig jaar heb ik mijn dochter meteen nadat sinterklaas in haar klas was opgehaald. Ze was dus maar een uurtje op school maar dat was al genoeg spanning.
Succes de komende tijd! Dit is echt een rot periode!

. Lukt het hem zelf ook niet goed op tijd zn grens aan te geven, of zie je dat dan echt aan zn gedrag en kan hij het zelf van te voren ook niet goed voorspellen of bedenken?