Niekske schreef:Jip schreef:@niekske heeft Primark ook geen kinderlijke dingen in grotere maten? Of iemand iets op maat laten maken, maarja daar doet ze dan niet zo lang mee.
Ik merk bij mijn oudste dat ze al best een grote maat broek aan moet voor de lengte, maar alles zakt af. Gelukkig kan ik veel zelf wel vermaken, maar knoopselastiek is wel een lifesaver!
Nee Primark is helaas juist zo'n winkel waar alle kinderkleding t/m maat 128 gaat. De grotere maten is echt een andere collectie. En het valt (bij mijn dochter dan) ook nog eens klein, dus daar draagt ze al langer niks meer van. Next heeft vaak nog wel leuke (kinderlijke) dingen in grotere maten, maar dan is het dus online bestellen, terwijl dochter zo graag wil shoppen in echte winkels als ze iets nodig heeft 😄
DronkenTaart schreef:Mijn dochter (9) is de langste in haar klas als je de zittenblijvers niet mee neemt. Ze is ook steviger (niet dik) dan de gemiddelde broek die ze in de winkels verkopen. Ik weet haar gewicht niet want ik wil daar de nadruk niet op leggen en ga ook niet meer naar het CB onder andere omdat dat daar wel gebeurd. Ze heeft de bouw van mn zus en die zou ook te lang worden volgens het CB. Kinderen in die tijd kregen dan groeiremmers aangeboden maar dan zou ze ook ongesteld worden (ze was daar echt nog te jong voor). Mn ouders zijn daar gelukkig niet in meegegaan en ze is wel lang geworden maar niet zo lang als hun voorspelling (>1.90). Later bleken veel van de vrouwen die deze groeiremmers kregen minder of zelfs onvruchtbaar en heel jong in de overgang.
Ze past nu nog de laatste maat van tieners van de H&M. Ze vindt de Primark leuk idd omdat ze daar ook bij volwassenen leuke truien en shirts hebben liggen voor haar. Dan pak ik een XS of S. Ook korte broekjes heb ik afgelopen zomer daar gehaald. Alleen spijkerbroeken zijn heel lastig te kopen voor haar. Daar heb ik nog niet echt een goede voor gevonden. Ze draagt vooral leggingachtige broeken. Ik geef het nog een jaar dan is ze mij voorbij gegroeid.
.Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers