Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Festivals, concerten & theater 2023

<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 30 Sep 2023 14:57

Re: Festivals, concerten & theater 2023

OLL, wij hadden ook super irritante, luidruchtige mensen achter ons staan, maar dat is tegenwoordig bij elk concert helaas een probleem (vind ik). Ze hadden al geprobeerd om met z’n zessen al ‘beukend’ voor ons te gaan staan, maar ik blokkeerde de nummers 3 t/m 6 en daarna dropen ze toch weer af achter ons zodat ze compleet konden staan 😅🤪

Ik stuur je even een DM!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2023 15:21

Echt jammer he, hoe dat in Nederland is.
In het buitenland is dat echt een heel stuk minder.

Thanks voor de playlist! :hulde:
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 30 Sep 2023 16:08

Ginny, ik had je playlist al gevonden via Insta, leuk hoor! Kunnen we nog even nagenieten.

Wij hadden VIP-kaartjes via een vriend van ons. Was wel een toffe ervaring. Je wordt dan helemaal welkom geheten bij een speciale ingang met champagne en een liftboy en zo. En dit was een prima concert om zittend mee te maken.

Het geluid vond ik juist wel goed! Veel beter dan bij ons laatste concert in de Ziggo Dome, dat was Arcade Fire.

De enige andere keer dat ik The National heb gezien was op Lowlands, meer dan tien jaar geleden. Mooi om te horen dat de stem van de zanger toch weer wat doorleefder is geworden. Ik had een paar keer echt kippenvel.

En ik was veel te veel aan het letten op de trombonist, misschien omdat mijn zoon trombone speelt? Maar ik vond het zo leuk dat hij met één hand een keybordje bediende en met één hand trombone speelde. Of piano met zijn trombone op schoot. En dan weer gitaar, en dan backing vocals. Er staat ook wel echt een goede band. Mooi vol geluid als ze allemaal samen spelen.

Mijn favoriete nummers waren Mr. November en Terrible Love, denk ik, maar ze hebben er echt veel gespeeld, zeg.
T (2008) en I (2013)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2023 16:50

Die trombonist was inderdaad echt zo goed! Die bezorgde mij ook regelmatig kippenvel.

Zo’n vip beleving is wel tof. Was zeker een goed concert om zittend mee te maken.

Wij hebben ze 2x op Lowlands gezien maar zo tijdens een ‘echt’ concert vond ik ze nog zoveel beter dan in een festival setting.
Wat wel tof was tijdens LL 2019 was dat Matt door het publiek ging en ik ‘m ‘kwijt’ was. Tot ie plotseling vlak voor mijn neus stopte voordat ie weer terug naar het podium ging.
En gisteravond kwam ie weer vlak langs me. Klein beetje starstruck haha.

Light Year, I need My girl en Fake empire zijn nummers waar ik altijd kippenvel van krijg en het voelde ook als een cadeautje dat ze allemaal gespeeld werden.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 30 Sep 2023 18:21

Oh dat is echt mijn grootste ergernis bij concerten: mensen die uitgebreid gaan staan bijkletsen. Snap ik ook gewoon echt niet, dan ga je toch lekker naar de kroeg ofzo? Gewoon mond houden en luisteren!
❤️ 7 juni 2018
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2023 18:25

Precies dat. En dan wel doen alsof ze de grootste fans zijn 🙄🤷🏼‍♀️
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd