Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Tips voor nachtje weg met partner

<<

Max

Yipyapper

Bericht 29 Sep 2023 13:01

Tips voor nachtje weg met partner

We gaan binnenkort een nachtje weg zonder onze zoon. We willen graag gezellig uit eten (hoeft dus niet chique of hoogstaand te zijn, gewoon leuke sfeer). Verder willen we relaxen met z'n tweetjes. Sauna of hottub is altijd leuk, maar geen must.

Wie heeft er een leuke tip voor omgeving of zelfs voor een leuk hotel? Liefst niet te ver rijden (want dat vinden we zonde van onze tijd samen) van het Gooi.
Bijvoorbeeld Lage Vuursche, Amersfoort, Soest of iets dergelijks? Is dat leuk?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Sep 2023 13:42

Re: Tips voor nachtje weg met partner

Ik vind Harderwijk leuk. Van der Valk Hotel, Zwaluwhoeve dichtbij en ook leuk stadje.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2023 13:52

Hotel de Reehorst in Ede
Corendon hotel in Amsterdam (en dan niet die met het vliegtuig, maar die andere)
Een Van der Valk hotel doet het ook altijd goed..
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 29 Sep 2023 14:01

Ik weet een leuke die wel te ver weg is, maar ik toch wil tippen.

De Jufferen Lunsingh in Drenthe.
https://www.dejufferenlunsingh.nl/

Dichterbij: Parc Broekhuizen en dan niet in het sterren restaurant maar de bistro gaan eten.
https://www.parcbroekhuizen.nl/

De Van Der Valk in Ughelen bij Apeldoorn vond ik ook oprecht een mooie, met Huisje James erbij. Mooie wandelingen in de omgeving.
https://www.huisjejames.nl/
Let's discover the world together.
<<

Max

Yipyapper

Bericht 29 Sep 2023 14:12

Hoopte al dat jij zou reageren Marin!! Ga even kijken.

Lejow welk corendon hotel bedoel je? Ik zie alleen die op schiphol en in nieuw-west. Maar dat is niet zo'n gezellige buurt om te zitten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 29 Sep 2023 14:30

In Amersfoort heb ik in het Mercure eens op een kamer met enorme jacuzzi gezeten. Dicht bij het centrum met genoeg leuke tentjes!

Pillows in Deventer vond ik ook top. En zo kan ik nog wel meer noemen, maar dat vind je zo te lezen te ver.
❤️ 7 juni 2018
<<

Max

Yipyapper

Bericht 29 Sep 2023 15:09

Oh leuk bliss!! Ga even zoeken op mercure
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 01 Okt 2023 13:38

Van der Valk Harderwijk inderdaad! Mooi hotel met fijne en ruime kamers, je loopt zo het bos in en Harderwijk heeft een erg leuk centrum.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Okt 2023 14:14

Bossche suites in Den Bosch vind ik echt heerlijk romantisch en Den Bosch is natuurlijk altijd goed qua eten en sfeer ❤️ (50 min rijden is te doen toch?)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 01 Okt 2023 14:17

Lady schreef:Van der Valk Harderwijk inderdaad! Mooi hotel met fijne en ruime kamers, je loopt zo het bos in en Harderwijk heeft een erg leuk centrum.

Hier wil ik ook een keer heen! Vind Harderwijk ook echt zo leuk!
❤️ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Okt 2023 15:56

Max schreef:Hoopte al dat jij zou reageren Marin!! Ga even kijken.

Lejow welk corendon hotel bedoel je? Ik zie alleen die op schiphol en in nieuw-west. Maar dat is niet zo'n gezellige buurt om te zitten.

Nieuw West dan denk ik.. Ik vond vooral de wellness daar fijn en de kamer was ruim en prettig. We zijn vanaf daar op de metro gestapt om naar de stad te gaan.

De huppeldepup Schuur.. (Rode? Schuur..) In.. god.. ik dacht Nijkerk (goed verhaal dit) schijnt ook een mooi hotel te zijn.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Okt 2023 21:26

Hotel de Sterrenberg in Otterlo vond ik wel echt geweldig. Heerlijk gegeten in hun restaurant, lekker zwembad en wellness, prachtige omgeving, mooie kamers. Maar misschien vindt je dat iets te ver weg. Wij willen er in elk geval graag nog eens naar toe.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd