Re: Kinderfeestje
. Ik denk dat kleinere kinderen het eerder zat zijn maar op zich zal het ook wel kind en locatie afhankelijk zijn.
. Ik denk dat kleinere kinderen het eerder zat zijn maar op zich zal het ook wel kind en locatie afhankelijk zijn.Ysa schreef:Kijk in ieder geval even op Social Deal voor een leuke aanbieding. JumpXL staat daar ook tussen, misschien ook bij jou in de buurt.
DronkenTaart schreef:Ysa schreef:Kijk in ieder geval even op Social Deal voor een leuke aanbieding. JumpXL staat daar ook tussen, misschien ook bij jou in de buurt.
Ook voor kinderfeestjes? Is op zich wel handig als er een tafel gereserveerd is voor je feestje namelijk.
Daarnaast trouwens ook rekening mee houden dat je een waiver moet tekenen voor alle kids. Dit kun je meestal wel al van te voren doen maar je moet dan wel alle namen en geboorte data van de kids hebben dus even vragen bij de ouders.
Lot schreef:Hoe versturen jullie uitnodigen? App of via post of rond brengen?
Ik denk nu aan een feestje van 2.5 uur. Of aan 2 uur, of is dat net te kort? Het gaat om een vierjarige.
Heeft jullie kind weleens een uitnodiging gehad van een kindje waarmee kind nog nooit afgesproken had? Zitten wel bij elkaar in de klas. Ik laat kind nu kiezen wie er mag komen.
Lot schreef:Hoe versturen jullie uitnodigen? App of via post of rond brengen?
Ik denk nu aan een feestje van 2.5 uur. Of aan 2 uur, of is dat net te kort? Het gaat om een vierjarige.
Heeft jullie kind weleens een uitnodiging gehad van een kindje waarmee kind nog nooit afgesproken had? Zitten wel bij elkaar in de klas. Ik laat kind nu kiezen wie er mag komen.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers