Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kinderfeestje

<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Sep 2023 17:30

Re: Kinderfeestje

Ik weet niet hoe oud ze is maar mijn dochter van 9 had laatst ook zo'n feestje en 2 uur maak je makkelijk vol. Ik zou wel zorgen dat je iets van leuke kleurplaten of iets dergelijks hebt liggen voor de eventuele kinderen die het wel eerder zat zijn. Daarna nog een patatje en je bent klaar zonder dat je troep in je huis hebt :thumbup:. Ik denk dat kleinere kinderen het eerder zat zijn maar op zich zal het ook wel kind en locatie afhankelijk zijn.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 23 Sep 2023 17:32

Kijk in ieder geval even op Social Deal voor een leuke aanbieding. JumpXL staat daar ook tussen, misschien ook bij jou in de buurt.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Sep 2023 17:34

Hier deden we ook 2 uur. Af en toe kwamen kinderen even bij mij zitten om te pauzeren, maar ze vonden het wel 2 uur lang leuk 😊
T (2008) en I (2013)
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Sep 2023 17:35

Ysa schreef:Kijk in ieder geval even op Social Deal voor een leuke aanbieding. JumpXL staat daar ook tussen, misschien ook bij jou in de buurt.

Ook voor kinderfeestjes? Is op zich wel handig als er een tafel gereserveerd is voor je feestje namelijk.

Daarnaast trouwens ook rekening mee houden dat je een waiver moet tekenen voor alle kids. Dit kun je meestal wel al van te voren doen maar je moet dan wel alle namen en geboorte data van de kids hebben dus even vragen bij de ouders.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Sep 2023 17:38

Ik ben geloof ik een keer 1,5 uur geweest. J was toen net wel of net geen 6. Ik was gesloopt maar hij kon nog makkelijk door. Ik zou dus zeker 2 uur doen dat is echt zo om. Mocht je zelf ook mee willen springen neem voor de zekerheid even een tena mee. Het slaat enorm op je bekkenbodem. Hier lagen ze toen zelfs in de toilet.
2015 💙
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 23 Sep 2023 19:31

DronkenTaart schreef:
Ysa schreef:Kijk in ieder geval even op Social Deal voor een leuke aanbieding. JumpXL staat daar ook tussen, misschien ook bij jou in de buurt.

Ook voor kinderfeestjes? Is op zich wel handig als er een tafel gereserveerd is voor je feestje namelijk.

Daarnaast trouwens ook rekening mee houden dat je een waiver moet tekenen voor alle kids. Dit kun je meestal wel al van te voren doen maar je moet dan wel alle namen en geboorte data van de kids hebben dus even vragen bij de ouders.

Nee, het is geen party arrangement o.i.d. Maar daar is de prijs dan ook naar.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Sep 2023 19:33

Hoe versturen jullie uitnodigen? App of via post of rond brengen?

Ik denk nu aan een feestje van 2.5 uur. Of aan 2 uur, of is dat net te kort? Het gaat om een vierjarige.

Heeft jullie kind weleens een uitnodiging gehad van een kindje waarmee kind nog nooit afgesproken had? Zitten wel bij elkaar in de klas. Ik laat kind nu kiezen wie er mag komen.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Sep 2023 19:34

Ze wordt 10, dus 2 uur dan 😁

Twijfel of ik zelf mee wil springen. Lijkt me heel leuk, maar thuis even op de trampoline vindt mijn bekkenbodem al niet leuk 🙈
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Sep 2023 19:36

Lot schreef:Hoe versturen jullie uitnodigen? App of via post of rond brengen?

Ik denk nu aan een feestje van 2.5 uur. Of aan 2 uur, of is dat net te kort? Het gaat om een vierjarige.

Heeft jullie kind weleens een uitnodiging gehad van een kindje waarmee kind nog nooit afgesproken had? Zitten wel bij elkaar in de klas. Ik laat kind nu kiezen wie er mag komen.

Ik stuur meestal alvast een appje, maar vooral mijn dochter vindt het leuk om zelf kaartjes te maken, die zijn vaak wat later.

Wij gaven pas met 5 het eerste feestje, maar dan vond ik 2,5 uur al best lang. Twee uur is ook prima dus! Al ligt het eraan wat je gaat doen natuurlijk, maar met die leeftijd bleven wij thuis.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Sep 2023 23:56

Lot schreef:Hoe versturen jullie uitnodigen? App of via post of rond brengen?

Ik heb de uitnodigingen van het eerste kinderfeestje van mijn jongste zoon laatst allemaal via de app verstuurd.

Mijn jongste gaf een paar maanden geleden voor zijn zesde verjaardag zijn eerste kinderfeestje. Het was thuis en duurde 2 uur. Was echt lang genoeg.

Mijn kind mocht zelf kiezen wie hij wilde uitnodigen. Hij had zeven vriendjes uitgenodigd, waarvan hij met twee nog nooit had gespeeld. Bij beide is hij laatst wel op hun kinderfeestje geweest.

Hier worden eigenlijk geen kinderfeestjes gehouden voor de vierde en vijfde verjaardag.
2011 2012 2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 24 Sep 2023 06:38

Mijn kinderen worden wel uitgenodigd voor feestjes met kinderen met wie ze nooit hebben afgesproken. Dat ze niet afspreken heeft veel te maken met dagen BSO ook, en vaak zien ze ze daar dan wel.

Hier is het gebruikelijk dat er een appgroep gemaakt wordt door de ouder. Niet heel leuk vind ik dat maar wel fijner voor de kinderen qua gedoe met uitnodigingen die ze al dan niet krijgen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Sep 2023 08:37

Ik zou zelf niet meespringen maar beschikbaar blijven voor de kids die af en toe terug komen om wat te drinken of als er wat is.

Uitnodigingen heb ik hier altijd op papier gedaan, doen volgens mij alle kinderen. Niet op elke school is dit toegestaan, dus ik zou het even navragen bij de juf voor de zekerheid.

Mijn dochter wordt ook uitgenodigd door kinderen waar ik haar nooit over hoor en waar ze naar eigen zeggen ook niet mee speelt maar een feestje slaat ze niet af. Meestal zijn er ook gewoon vriendinnetjes wat ook leuk is natuurlijk. Ze mag zelf weten wie ze uitnodigt maar ik probeer wel een beetje mee te denken en te sturen als ze bv iemand vergeet waarvan ik weet dat ze daar veel mee speelt.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 24 Sep 2023 08:56

Ik denk dat 2 uur voor een 4 jarige prima is.

Mijn dochter had op haar feestje ook een meisje uitgenodigd waar ze nooit mee speelt ,daar zit ze nu naast in de klas en het meisje heeft nooit feestjes, vond ze zielig dus ook uitgenodigd.
⁠♡♡♡
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 24 Sep 2023 15:31

Da’s lief Uffe!

Bij ons mogen er ook geen uitnodigingen in de klas trouwens.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Sep 2023 17:53

Bij ons ook niet op school inderdaad. Wij fietsen altijd bij iedereen langs om ze te brengen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Phileine1244

Kletskop

Bericht 24 Sep 2023 18:59

Hier mogen wel uitnodigingen in de klas.

Mijn dochter nodigt altijd haar 3 vriendinnen uit, daar wordt zij ook terug door gevraagd. Ook 1 jongen die haar had uitgenodigd heeft ze de afgelopen keer terug gevraagd, en zijn vriendje zodat er nog een jongen was. Er is 1 meisje in de klas die bijna geen NL spreekt (komt uit Syrië) en die had ook nog nooit een feestje gehad. Die heeft ze ook uitgenodigd. Het leuke was dat haar vriendinnetje het daarna ook deed, dus nu heeft dat meisje 2 feestjes gehad.

Ze is wel een paar keer op feestjes geweest bij kinderen met wie ze nooit gespeeld heeft en daarna ook nooit meer mee heeft gespeeld.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen