Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Deodorant kind

<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 22 Aug 2023 13:30

Deodorant kind

Aangezien onze zoon van 9 en een half af en toe naar zweet ruikt, ben ik op zoek naar deodorant voor hem. Hij wast zijn oksels elke dag, maar dit is niet altijd afdoende. Zelf gebruik ik happy soap deo en mijn man gebruikt salt of the earth. Deze zijn zonder al te veel rommel erin, en ik zoek ook zoiets voor ons kind. Ik heb al gegoogled maar ik zou graag wat ervaringen willen lezen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Aug 2023 13:52

Re: Deodorant kind

Loveli!
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 22 Aug 2023 14:31

Loveli inderdaad, gebruik ik zelf ook. Mijn dochter vindt deze niet erg fijn. Voor haar heb ik een deoroller van Nivea of Dove, eentje met 0%, daar zit ook weinig (geen?) rommel in. Zij vindt dit fijner rollen.
2011 2012 2017
<<

Moesje

Kwebbel

Bericht 22 Aug 2023 16:01

Mijn dochter had eerst de roller van Zwitsal, want ze vond deo zo vreselijk stinken en Zwitsal vond ze wel lekker.
Het hielp alleen geen zier dus ik vond haar nog steeds vreselijk stinken. 😬 Toen we op vakantie waren had ik geen zin in elke dag weer stinkkleding, dus gezegd dat ze mijn deo die week moest gebruiken. (gewone Nivea spuitbus geloof ik) De eerste paar dagen klaagde ze nog over de lucht maar ze ziet geloof ik wel de voordelen van niet stinken want ze gebruikt hem nu nog steeds. 😅

Ik heb me trouwens nog nooit serieus verdiept in de rotzooi in deo, iemand daar meer info over? Ik gebruik zelf ook al 'slechte' deo sinds mijn tiende.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 22 Aug 2023 16:15

Ik gebruik zelf Nuud deo al een aantal jaren. Inmiddels gebruikt mijn dochter van nu 12 het ook al een tijdje. Het is wel een soort crème die je onder je oksels moet smeren, niet iedereen vindt dat ideaal. Maar je hoeft niet eens elke dag te smeren en ik vind het goed werken.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Aug 2023 21:13

Ik ben een hele tijd terug ook overgestapt op Loveli, maar die deed niet veel voor mij. Nu gebruik ik de deostick van Lovea met Monoï olie (geur moet je van houden, maar ook zonder rommel).
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Aug 2023 21:42

Ik zweer echt bij loveli. Ik had zelf ook snel last van een zweet geur. Nu zweet ik nog wel, maar je ruikt het niet. Je hebt ook een mannen deo van loveli.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Aug 2023 02:07

Dochter gebruikt Loveli, andere deo's werken beduidend minder goed tegen de zweetlucht bij haar. Zoon gebruikte altijd een Sanex spray, maar ik zag toevallig toen ik ging inpakken voor de vakantie dat hij nu een Dove roller van mij had gepakt en die gebruikt.
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 23 Aug 2023 04:02

Mijn dochter heeft altijd de witte deo stick van rituals
08-03-2010
08-02-2016
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Aug 2023 09:06

Moesje schreef:Ik heb me trouwens nog nooit serieus verdiept in de rotzooi in deo, iemand daar meer info over? Ik gebruik zelf ook al 'slechte' deo sinds mijn tiende.

Misschien heb je iets aan dit artikel:
https://www.careforskin.nl/blogs/blog-o ... t-nu-echt/

In dit artikel hebben ze het over schadelijke effecten, echter staat op de site van KWF dat er niet kan worden aangetoond dat een 'verkeerde' deo borstkanker kan veroorzaken. Toch voelt het voor mij niet meer goed om mijn poriën dicht te smeren met aluminium. Dat is de stof die ik in ieder geval vermijd. Dat betekent dat ik alleen natuurlijke deo gebruik en geen anti-transpirant deodorant meer gebruik.
2011 2012 2017
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Aug 2023 14:00

Ik gebruik zelf Loveli. Ik heb er onlangs ook een besteld voor mijn dochter. Ze heeft nog geen puberzweetgeur, dus ik heb hem nog niet aan haar gegeven.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 23 Aug 2023 15:02

Ik ruik hem ook alleen als hij zich heeft ingespand op warme dagen. Even wassen en het is op zich weer goed, maar het is niet voldoende voor mijn gevoel. Ik heb nu deodorant van we love the planet besteld, de sensitive. Door dit topic bedacht ik me dat het het beste een roller of stick kon zijn.

Loveli heb ik de mini's eens van gehad. De deo was geloof ik wel prima alleen was het wat gedoe, maar ik denk dat dat door het formaat kwam :smile: Mocht de bestelde deo niet voldoen ga ik loveli proberen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen