18 Aug 2023 10:03 door Hippie
Zoiets als wat Niekske omschrijft had mijn dochter al qua model, zo'n dun tasje met koordjes. Ik heb een keer een opvallend exemplaar gevonden in de kringloop met een gehaakte buitenkant eromheen in allerlei kleuren en bloemen erop etc. Mijn dochter vond hem geweldig. Hij is verder niet kinderachtig, wel kleurrijk. Ik dacht daar gaat ze nu echt niet meer mee lopen, ze gaat ook naar de middelbare en veel van de nieuwe spullen moesten vooral niet teveel opvallen. Maar ze wil graag hetzelfde tasje houden, dus ben benieuwd of ze nog van gedachten gaat veranderen als ze eenmaal op school zit.
Wat Lexi laat zien had ik eerder verwacht met de huidige keuzes van mijn dochter, denk dat ze zoiets wel wat zou vinden mocht ze toch een ander tasje willen een keer. In elk geval krijg ik van mijn bijna brugpieper de indruk dat ze vooral niet teveel wil opvallen, en dus een beetje neutrale keuzes maakt qua spullen. Veel zwart, weinig printjes, etc. En dan vervolgens wel haar oude kleurrijke gymtasje willen houden, ik volg die puber af en toe niet meer.