Re: Zomervakantie achterhaald?
Minx schreef:Dat hadden ze bij J laatst op school, kondigden 2 dagen van te voren aan dat aan het einde van de juffendag de ouders 45 minuten eerder verwacht werden voor een presentatie… ik had toen een vergadering en de groep van J was als eerste aan de beurt waardoor ik dat gemist had. Gelukkig was hij het daar niet mee eens en heeft geregeld dat de hele groep aan het eind nog een keer mocht. Hoorde achteraf dat heel veel ouders dat gemist hadden en blij waren met zijn doortastendheid.
Ja en je voelt je nog rot ook als je niet kunt komen. Laatst was een juf geirriteerd omdat zich maar 1 ouder van de hele school had aangemeld om te helpen met het zomerfeest. Ik zei ook tegen haar dat het gewoon te veel is. De week ervoor was er een roostervrije dag geweest en juffendag waar ook hulp voor gevraagd was. En de week daarvoor was er een “school” got talent waarbij ouders mochten komen kijken. En alles (niet de roostervrije dag) pas een week van te voren aangekonidgd. Je kunt met een doorsnee baan nu eenmaal geen vrij blijven nemen. Die dagen heb je nodig tijdens alle vakanties. Ik ben zelf wat flexibeler maar dat zijn mijn collega’s dus ook. Zij moeten net als ik hun overuren opnemen dus zelfs als je flexibeler bent kun je niet bezig blijven…
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.