28 Jul 2023 21:02 door Joey
Vanmiddag was het in ieder geval nog heerlijk weer en zijn we lekker buiten geweest. Dochter heeft een nieuwe grotere fiets en zoon crosst nu op haar oude met zijwieltjes. Zo lekker naar buiten en wat spelen is veel meer mijn ding dan binnen activiteiten. Ze kunnen ook wel goed en samen spelen, maar soms doen ze dat 2 uren lang en is het dan 9u 's ochtends 😉.
Zelf ga ik met wat minder mooi weer ook nog wel naar het bos etc, maar dochter is niet meer zo makkelijk mee te krijgen dan.
Heb ook wel zin in de rest van het weekend. Vind het altijd wel gezellig om een weekend alleen met ze te zijn. Leuk om jullie ideeën te lezen!
Mn dochter houdt erg van tekenen en knutselen, dus die vermaakt zich daar wel mee. Alleen wil ze wel graag hulp/samen doen en ik heb best wel een hekel daaraan. Gelukkig heeft ze daar normaalgesproken een vader voor, maar die is er dus niet. We halen morgen iig even wat nieuw knutselspul dus dat is in ieder geval wel leuk. Verder had ik bedacht naar de juf roos film te gaan. Maar dat wordt gewoon thuis een film om 17u met hapjes erbij. Minstens zo leuk denk ik.
En eigenlijk wil ik zondag nog naar een wat grotere kinderboerderij, maar dan moet het niet de hele tijd zeilweer zijn zoals gister.
Oh en koekjes bakken heb ik nog nooit met ze gedaan en is ook nog een leuke optie!