Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Dagje uit met kleuter

<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Jul 2023 22:00

Dagje uit met kleuter

In de vakantie wil ik een dagje uit met beide kinderen apart. Voor de oudste kan ik meerdere dagen vullen met knutselen, shoppen, tutten, sushi eten... maar ik weet niks voor een leuk dagje uit met mijn zoon van net 4. Hij houdt van politie, brandweer en ambulances, alles met sirenes zeg maar en voertuigen algemeen vindt hij ook leuk. Knutselen, tekenen enzo absoluut niet. Hij is erg actief, houdt van klimmen en rennen. Iemand een leuke tip? Omgeving E.i.n.d.h.o.v.e.n. en dan maximaal een uur reistijd.
december 2016
juli 2019
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Jul 2023 22:18

Re: Dagje uit met kleuter

Het Spoorwegmuseum in Utrecht! Met de trein ben je daar in ongeveer een uur en dan kom je aan op het station van het museum zelf.

Vindt hij oude dingen ook leuk? Het boerenbondsmuseum in Gemert is ook leuk voor kinderen. Daar kun je ook spelen met speelgoed van vroeger en er zijn altijd wel dingen te ontdekken en doen voor kinderen van verschillende leeftijden en met verschillende interesses.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Jul 2023 22:25

Efteling, Beekse bergen (spelen, klimmen en dieren kijken) of naar Monkey Town.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 10 Jul 2023 23:04

Julianatoren! Echt geweldig voor die leeftijd.
❤️ 7 juni 2018
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2023 05:47

Bliss schreef:Julianatoren! Echt geweldig voor die leeftijd.

Dat is langer dan een uur rijden. Maar wel heel leuk ja! Misschien makkelijk om met het gezin te doen anders moet je zelf helemaal dubbelgevouwen erin.
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2023 05:52

Aardbeienland in Horst
Speuldries in Deurne
Efteling
De schatberg in Sevenum
Bij de Somerense vennen kan je ook een dagkaart kopen.
Irrland net over de grens
Hier werkt de combi speeltuin (met lunchen) en bios ook goed.
Leonardus speeltuin in Helmond
Beekse bergen
Zie-zoo volkel en naar restaurant Charlie in Schaijk
Pukkemuk
Doe boerderij de steenuil in oirschot

En nu moet ik even verder nadenken.
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2023 05:53

Ow en er is een fb groep uitjes in Brabant met kinderen, misschien staat daar nog wat leuks op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 11 Jul 2023 06:17

Siesa schreef:
Bliss schreef:Julianatoren! Echt geweldig voor die leeftijd.

Dat is langer dan een uur rijden. Maar wel heel leuk ja! Misschien makkelijk om met het gezin te doen anders moet je zelf helemaal dubbelgevouwen erin.

Valt mee, ben zelf laatst ook met m'n kleuter geweest. En in sommige dingen mocht ze al alleen, dat scheelde wel.
❤️ 7 juni 2018
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2023 18:04

Ik kom dit net tegen:
www.go-kids.nl/eindhoven
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Jul 2023 14:12

Siesa schreef:Aardbeienland in Horst
Speuldries in Deurne
Efteling
De schatberg in Sevenum
Bij de Somerense vennen kan je ook een dagkaart kopen.
Irrland net over de grens
Hier werkt de combi speeltuin (met lunchen) en bios ook goed.
Leonardus speeltuin in Helmond
Beekse bergen
Zie-zoo volkel en naar restaurant Charlie in Schaijk
Pukkemuk
Doe boerderij de steenuil in oirschot

En nu moet ik even verder nadenken.

Hier zitten leuke dingen bij! Spoorwegmuseum had ik ook al gevonden, maar met die extra trein (en nog van en naar station reizen) is het alweer een reis van bijna 2 uur en dat is echt te lang. Misschien volgende jaar! Dankjewel voor het meedenken in elk geval.
december 2016
juli 2019
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Jul 2023 20:41

Ik zou t niet te ingewikkeld maken.
Met de bus of met de trein zelf gaan vindt mijn zoontje (ook 4) al helemaal the bomb. En naar een speeltuin of kinderboerderij oid die net anders zijn dan waar je normaal komt bijvoorbeeld?

Ben met mn dochtertje rond die leeftijd ook wel eens met de trein naar een stad verderop gegaan (kwartiertje trein ofzo maar hoor). Daar naar een kinderboekenwinkel iets leuks uitgezocht en toen naar restaurantje voor wat lekkers en spelen met t uitgezochte speelgoedje.
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 23 Jul 2023 20:46

Mijn kinderen vonden op die leeftijd het kabouterpad in heeze, blotevoetenpad in Deurne, philips fruittuin erg leuk. En in genneperparken kun je bloemenplukken en zijn er soms poppenkastvoorstellingen. Picknicken in de klimbim heb ik ook heel veel gedaan.
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 23 Jul 2023 20:47

O en klimrijk in Eersel kan het pipo parcours vanaf 4, vonden mijn kinderen fantastisch
<<

Bibi

Noob

Bericht 23 Jul 2023 21:45

Het Gouden Woud in Liempde vonden ze hier echt fantastisch. Heerlijk ook met minder goed weer, water en zand binnen. In het zand liggen stukjes goud verstopt die ze door middel van het zeven met een zeef kunnen verzamelen. Daarmee kunnen ze sparen voor iets lekkers. Erg leuk en als ouder is het ook relaxt zitten of juist mee gaan doen:)
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 23 Jul 2023 21:54

Oja dat is ook leuk en sterrenstrand in Eersel ook, al zal dat nu wel erg druk zijn.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Jul 2023 21:58

Dinobos in Boxtel heb in een aantal keer gedaan met mijn jongste. Die is gek op dinosauriërs, maar binnenkort ga ik met mijn oudste. Die geeft er niks om, maar denk dat ze het erg leuk zal vinden.

Met de trein naar Natuurmuseum Brabant. Ligt naast station Tilburg. Heb ik met elk kind een keer gedaan en dat was ook leuk voor mezelf.

Wat nog op het lijstje staat is Dippiedoe. Wacht ik alleen nog heel eventjes mee tot de jongste 4 is. Doordat ze zo klein is mag ze veel dingen niet in omdat het vanaf 4 of een meter is.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 23 Jul 2023 22:07

Ik had een uitje gewonnen met de Postcode Loterij en heb nu kaartjes voor Dippiedoe gekozen, ken het verder nog niet, maar zag er heel leuk uit voor m'n dochter. We gaan over een paar weken.
❤️ 7 juni 2018

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd