13 Jun 2023 21:43 door minoessepoes
Ze zijn 8.5 en net 6 en hebben geen bedtijd, we kijken gewoon of zij ( of wij) moe zijn. Ze gaan ergens tussen 19:00 en 20:00uur naar bed meestal.
De oudste heeft het meest slaap nodig en slaapt meestal al als ik de deurklink nog vast heb. Ik zeg altijd dat hij zo lang mag lezen als hij wil, want ik weet toch dat hij meteen gaat slapen 😄
De jongste vond slapen nooit echt nodig en heeft vaak nog hele feestjes in zijn slaapkamer. Hij geeft de halve buurt poppenkast voorstellingen achter zijn raam met knuffels ed. Hij heeft dat ook wel nodig om zijn dag te verwerken, ik hoor hem vaak dingen die er gebeurd zijn naspelen. Wat mij betreft allemaal prima, hij mag alleen zijn kamer uit om te plassen. Werkt prima, wij hebben gewoon onze avond nog, hij vind het niet erg en gaat vanzelf slapen en de buren vinden het ook vermakelijk 😉
De oudste is zijn hele leven al om 06:30uur wakker, als hij om 06:34 wakker wordt meldt hij dat hij uitgeslapen heeft.
De jongste is meestal ook om 06:30uur wakker, maar slaapt weleens uit, vandaag moest mijn man hem nog wakker maken om op tijd op school te komen.
Ze maken ons niet meer wakker in de ochtend, ze moeten wel wachten tot 06:30uur voordat ze uit bed mogen ed.
25-11-2014 & 09-06-2017