Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Luchtzuiveringsapparaat kinderkamer

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Bericht 07 Jun 2023 16:29

Luchtzuiveringsapparaat kinderkamer

Onze dochter huilt bijna dagelijks in bed en klaagt dan over een warme neus of over stof in haar neus. Zou zo’n luchtzuiveringsapparaat helpen? Ik heb geen idee wat ze precies voelt, maar kan me voorstellen dat het niet prettig is. Wie heeft er een, wat zijn je ervaringen en welke is aan te raden?
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 07 Jun 2023 20:22

Re: Luchtzuiveringsapparaat kinderkamer

Slaapt ze met het raam open of heeft ze airco? Je zou eens kunnen proberen of een ventilator al voldoende werkt.
Mijn zoon klaagde hier ook van maar hoor hem er al even niet meer over.
Hij moet van mij douchen voor het slapen en krijgt hooikoorts pilletjes. Dat was bij hem het probleem.
Ik poets iedere week zijn kamer en altijd staat het raam open. Als het warmer wordt (eigenlijk nu al) slaapt hij met de airco aan.

Maar dat is natuurlijk niet wat je wilde weten. Ik heb er geen ervaring mee.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Jun 2023 19:12

Het klinkt alsof de lucht droog is. Tenminste, dan heb ik ook altijd een warme neus.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 10 Jun 2023 19:43

Wij hebben in de winter wel vaak een luchtbevochtiger in de kamer van zoontje.
Let's discover the world together.

Terug naar Zwangerschap & kinderen