Re: Trainings/joggingbroek naar school
juli 2019
Max schreef:Ik ben geen jonge meid, maar ik draag die items ook. Ook naar werk. Geen joggingbroek overigens, maar wel flared broeken met oversized trui en spijkerbroeken met gaten erin.
Ginny schreef:Max schreef:Ik ben geen jonge meid, maar ik draag die items ook. Ook naar werk. Geen joggingbroek overigens, maar wel flared broeken met oversized trui en spijkerbroeken met gaten erin.
Ik ook, sta ook gewoon zo voor de klas.
Spencer schreef:Als we allemaal met zachte broeken aan het werk zijn, hoeven die kinderen ook geen spijkerbroeken aan 😅
Joey schreef:Daar gaat dit topic toch over? Wat je wel/niet vindt kunnen?
. Van mij mag ze ze nu nog steeds aan maar ze draagt nu vooral leggings en flares van leggingstof. Het zal me echt een worst wezen wat andere ouders daar van vinden.Lexi schreef:Mijn kinderen gaan nooit in joggingbroek naar school. Ze zijn van kleins af aan ook gewend dat dit niet de bedoeling is. Overigens hebben ze korte broeken wel ook van zachte stof, maar ook daarbij vind ik niet alle broeken goed. Eigenlijk vooral omdat ik het gewoon niet echt netjes uit vind zien om zo op school te lopen. Ik zou het zelf ook niet aantrekken naar werk (ook al heb ik genoeg collega's die dat wel doen).
Ze mogen zelf hun kleding uitkiezen en ik vind ook heel veel goed, maar bij sommige dingen stel ik wel voorwaarden. Jogging broeken zijn dan bijvoorbeeld ook voor thuis, sport of in het weekend als we alleen even snel naar de supermarkt gaan ofzo.
Mijn kinderen vinden dit overigens prima. Mochten ze het er echt niet mee eens zijn dan zou er vast ook wel een oplossing komen.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers