Spelen
Mijn zoon is 8 en hij speelt bijna nooit. Gamen en buiten spelen wel. Maar echt spelen niet. Voor mijn gevoel deden wij dat vroeger veel langer.
Hij vindt alles maar saai en heeft een gebrek aan fantasie.
Salome schreef:Onze zoon is 7. Hier is het lego Minecraft, Minecraft op de pc, Gravitrax en buiten spelen.
Het is meer bouwen, maar niet echt mee spelen meer.
Max schreef:Wat is het verschil tussen bouwen en spelen?
Marin schreef:Max schreef:Wat is het verschil tussen bouwen en spelen?
Op zich vind ik bouwen ook wel onder spelen vallen hoor, maar niet echt een roleplay spel element erin verwerkt bijvoorbeeld.
Maar misschien is dat niet wat Siesa bedoelde, dat weet ik niet.
Marin schreef:Max schreef:Wat is het verschil tussen bouwen en spelen?
Op zich vind ik bouwen ook wel onder spelen vallen hoor, maar niet echt een roleplay spel element erin verwerkt bijvoorbeeld.

. Maar op dat soort momenten kijkt ze niet om naar haar iPad. Buitenspelen gaat hier niet zo helaas. Andere momenten is de Ipad weer favoriet. Zolang er nog een goede balans tussen beide is, vind ik het prima. Mijn dochter is bijna 9.Siesa schreef:Tot welke leeftijd speelden jullie kinderen nog met speelgoed?
Mijn zoon is 8 en hij speelt bijna nooit. Gamen en buiten spelen wel. Maar echt spelen niet. Voor mijn gevoel deden wij dat vroeger veel langer.
Hij vindt alles maar saai en heeft een gebrek aan fantasie.

Max schreef:Marin schreef:
Ah op die manier. Je gebruikt wel creativiteit/fantasie bij het bouwen denk ik. Je moet toch iets creeëren uit het niks. Ik denk dat het ook wel per kind verschilt of ze roleplay leuk vinden of niet.
eh nee joh dit is het moment dat het spelen stopt.Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers