Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Zomervakantie pakket ideeën.

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Mei 2023 18:54

Zomervakantie pakket ideeën.

Mijn dochters hebben doordat ze naar de middelbare school gaan en een wisseling van regio een lange zomervakantie
We gaan op vakantie en zij ook nog op een kamp maar ja genoeg dagen die er dan nog over zijn en waarvan ik niet vrij ben en zij dus een langere tijd overdag alleen thuis zijn.
Dus ik wilde een zomervakantie pakketje voor ze maken, ik dacht aan een gezichtsmasker, een lekkere doucheschuim, iets te knutselen(bijv diamond painting) en een tegoedbon van de ijssalon waar ze heen kunnen op de fiets.
Jullie nog ideeën? Een puzzelboekje hebben ze net gehad in de mei vakantie en die is nog lang niet vol dus dat wilde ik niet doen. Ik dacht nog aan tegoedbonnen in de zin van, een keer naar het zwembad met vriendinnen, maar ik denk dat dat wel gaat gebeuren dus dat vind ik dan weer niet zo leuk om er bij in te doen .
:heart: :heart: 2011
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Mei 2023 19:10

Re: Zomervakantie pakket ideeën.

Een leuk tijdschrift of boek? Kaartspel?
08/2018
05/2021
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Mei 2023 19:13

Ohja ze lezen wel een bepaald stripboek die kan ik er wel in doen!
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 12 Mei 2023 19:37

Een spel voor de regenachtige dagen? Toen wij tiener waren, had je zo'n telefoon. Moest je jongens bellen. Was toen best leuk, echt iets voor die leeftijd.
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 12 Mei 2023 19:40

Siesa schreef:Een spel voor de regenachtige dagen? Toen wij tiener waren, had je zo'n telefoon. Moest je jongens bellen. Was toen best leuk, echt iets voor die leeftijd.

De droomtelefoon!
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Mei 2023 20:03

Bioscoopbon
Zomerabbonement op een magazine
Ik neem altijd Disney + in de zomervakantie
Ix voor lekkere koekjes te maken (als ze dat mogen natuurlijk)
Spullen om koekjes te versieren met icing
Nagellakjes, maskertjes, haarmaskers erc (beautypakketje)
Kijk bij de Action voor leuke knutselpakketjes
Weet niet of ze een Switch hebben oid maar een nieuw spel daarvoor
Pakketje maken om Happy Stones te maken (verf stiften, stenen maar je kunt ook stone look klei kopen bij de action. Wel lang drogen en met vernis nasmeren)
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Mei 2023 21:22

- Om ze te stimuleren om ook naar buiten te gaan, misschien dit boek: https://www.bol.com/nl/p/snap/930000000 ... androidapp kunnen ze oefenen mooie foto's te maken met hun telefoon.

- Schetsboekje en pennen/stiften om te handletteren. Bij de action heb je ook van die krasboekjes, dat je met een houten pen een zwarte laag wegkrast en daaronder zit dan glitter of regenboogkleuren, ook leuk voor handletteren.

- Smartgame, kan vaak ook individueel gespeeld worden
december 2016
juli 2019
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Mei 2023 18:02

Leuke tips! Hier kan ik zeker wat mee en wordt het wel een mooi pakketje denk ik.
<<

Jolieke

Noob

Bericht 20 Mei 2023 19:29

Een spel als Qwixx, Keer op Keer of metrolijn.

En jeetje, wat een toeval zeg! Hoe lang vakantie hebben ze in totaal?
<<

Jolieke

Noob

Bericht 20 Mei 2023 19:30

Die krasboekjes met zwarte laag mogen ze van mij alleen buiten doen. Vies spul zeg!

Diamond painting of een build diy huisje is ook leuk!

Terug naar Zwangerschap & kinderen