Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

De Mol België 2023

<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 10 Mei 2023 11:48

Re: De Mol België 2023

Lancelot heeft dmv de eieren opdracht een enorm voordeel gekregen mbt informatie omtrent wie de mol kan zijn realiseer ik mij nu.
Zijn ei was nog voordat ze het hotel verlieten kapot/verdwenen. Hij wist zelf als enige dat hij dit niet zelf had gedaan. De andere kandidaten dachten voor een deel dat hij dat zelf had gedaan. Dat kwam hem niet verkeerd uit natuurlijk.
Wellicht had Comfort deze actie om die reden beter niet kunnen doen om niet een kandidaat een voorsprong te geven. Wat vinden jullie?
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Mei 2023 13:19

Dat vind ik dus echt onzin. Juist goed zulke molacties waardoor je anderen verdacht kan maken. Het is toch juist aan de kandidaten om je niet door dergelijke acties in een tunnel te dwingen. De kans dat Lancelot zelf zijn ei had weggemoffeld was bovendien net zo groot als de kans dat hij het niet was.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Mei 2023 13:21

MrsMath schreef:
Luisa schreef:Ik had deze ontknoping ook niet zien aankomen. Heb ook het idee dat Commy best wat geld heeft verdiend. Echt benieuwd naar volgende week…

Ze heeft echt het minst verdiend en ook op momenten gezorgd dat er minder verdiend werd (bijvoorbeeld door zich af te laten schieten door Ruben , de linedance, indirect ook bij Speed)
Met haar partner heeft ze wel geld binnengehaald, maar ik weet niet of die op de hoogte was?

Ja heeft ze het minst verdiend? Dan heeft ze het dus gewoon goed gedaan.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Mei 2023 17:12

Fred schreef:Lancelot heeft dmv de eieren opdracht een enorm voordeel gekregen mbt informatie omtrent wie de mol kan zijn realiseer ik mij nu.
Zijn ei was nog voordat ze het hotel verlieten kapot/verdwenen. Hij wist zelf als enige dat hij dit niet zelf had gedaan. De andere kandidaten dachten voor een deel dat hij dat zelf had gedaan. Dat kwam hem niet verkeerd uit natuurlijk.
Wellicht had Comfort deze actie om die reden beter niet kunnen doen om niet een kandidaat een voorsprong te geven. Wat vinden jullie?

Maar dat is toch met alle acties zo, lancelot wist dat 1 van de andere kandidaten de mol was want hij was het niet. De andere kandidaten wisten dat ze niet zelf de mol waren. Daarnaast was het ei van conny ook kapot had ze ook zelf gedaan. Lancelot had gewoon heel dom zijn ei ergens laten liggen en zo kon comfort een extra ei kapot maken zonder zelf op te vallen. Het hele doel van het spel.0
2015 💙
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd