Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Race across the world

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 14 Apr 2023 12:29

Re: Race across the world

Wat ik de laatste etappe vooral vreemd vond was dat de enorme achterstand van Eva en Hugo eerst uitgebreid in beeld werd gebracht met alle pech, en dat ze er op het eind opeens tegelijk met de andere teams waren.

Het gaat soms een beetje van de hak op de tak en ze brengen inderdaad niet alle uitjes en werkzaamheden in beeld. Maar ondanks dat het wat chaotisch is, vind ik het nog steeds leuke tv. Wat een mooie mensen zijn Hugo en Eva! En trouwens ook Olga en haar vriend en Howard en Dre.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Max

Yipyapper

Bericht 14 Apr 2023 12:38

Ze zitten het meeste van die week wel in de bus denk ik. De afstanden zijn heel groot. Bijvoorbeeld van Quito naar Arequipa. Ik heb van Mancora (noord Peru) naar Ica/Huacachina in 1 stuk gedaan en dat was iets van 26 of 30 uur met de bus. En dan heb je nog niet eens te maken met veel bergen en hoogte verschil op die route. Die afstand moeten ze dus x3 afleggen in zo'n week.
Grensovergang duurt altijd lang en zij moeten vaak wisselen van bus (omdat ze goedkope tickets hebben) en dan zit je tussen de bussen door veel uur te wachten op t busstation.

Ze doen 1 dag een uitje en werken dan nog 1 dag, dus dan heb je nog 5 dagen over. Ik denk dat ze die 5 dagen bijna non stop reizen om t te kunnen halen. Daarom vind ik die uitjes zo gek, sommige uitjes moet je een omweg van 20+ uur maken.
<<

Max

Yipyapper

Bericht 14 Apr 2023 12:41

Teun schreef:Wat ik de laatste etappe vooral vreemd vond was dat de enorme achterstand van Eva en Hugo eerst uitgebreid in beeld werd gebracht met alle pech, en dat ze er op het eind opeens tegelijk met de andere teams waren.

Het gaat soms een beetje van de hak op de tak en ze brengen inderdaad niet alle uitjes en werkzaamheden in beeld. Maar ondanks dat het wat chaotisch is, vind ik het nog steeds leuke tv. Wat een mooie mensen zijn Hugo en Eva! En trouwens ook Olga en haar vriend en Howard en Dre.

Weet niet of t je is opgevallen, maar Eva & Hugo hebben dus geen uitje gedaan/hoeven te doen in de laatste aflevering. Bij het kiezen van het uitje kwamen ze niet in beeld en het uitje kwam niet in beeld. Dat scheelt je zo een hele dag en kun je weer mooi inhalen. Niet heel eerlijk alleen..
Vond t dom dat ze niet gewoon op het vervangende vervoer wilden wachten. Gebeurd heel regelmatig dat er een bus kapot gaat, dan komt er altijd vervangend vervoer binnen een paar uur.

Vond t wel een beetje suf dat die hint die ze hadden gegeven over de eindplek eigenlijk niet klopte. Elk koppel werd door een local naar de andere plek gestuurd. Daarna wisten ze ineens allemaal dat t om een standbeeld ging haha. Dat had de productie dus mooi even toegelicht.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Apr 2023 09:53

Had dat overslaan van het uitje niet te maken met die onverwachte evacuatie uit het land vanwege de veiligheid?
<<

Max

Yipyapper

Bericht 27 Apr 2023 12:16

Derpy de evacuatie was een etappe later (van Salta naar Brazilie). Het uitje waar ik het over had was de etappe waarin ze eindigen in Salta.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd