Wolfinschaapskleren schreef:Dank voor alle antwoorden!
Foambanden klinken een stuk fijner dan luchtbanden. Ik wil dat hij overal kan crossen zonder op te letten (en dat ik steeds banden kan plakken).
Het nadeel van Puky vind ik dat je al snel weer een grotere nodig hebt, het liefst heb ik er een voor langere tijd.
Kent iemand de Broozzer loopfiets?
bubble schreef:Voor de oudste hebben we destijds deze gekocht van 2cycle:
Een relatief goedkope, maar dat was/is ook wel te merken.
Gelukkig heb ik een handige vader en kan ie nog gebruikt worden, maar eigenlijk was hij na een jaar al wel op..
Voor de jongste hebben we een Puky gekocht, deze kun je ook wel makkelijk weer verkopen!
Ik ben er ontzetten blij mee! Goede kwaliteit en fijne fiets.
Hij is nu 3.5 en heeft nog de kleinste loopfiets, daar redt hij zich nog prima mee!
Inmiddels kan hij ook al op een gewone fiets fietsen, dus hij hoeft ook niet over te stappen op een grotere Puky.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Bloom schreef:Wij hebben die van angels en bandits. Die heeft zijn voor de eerste verjaardag gekregen.
Ik denk dat hij er sinds een halfjaar echt veel gebruik van gemaakt.
Voordeel is dat je hem in vier standen kan bouwen. We hebben momenteel de driewieler stand, maar wel met hoog zadel.
Heel blij mee!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.

Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers