12 Apr 2023 07:07 door Marin
Ja ik vind dat heel fijn klinken inderdaad Lot.
Ik vind het ook heel fijn om een soort stilte voor de storm te hebben, juist met kinderen. Het wordt daarna zo'n gehaast en gesjor om ze op tijd de deur uit te krijgen (ongeacht hoe laat ze opstaan, altijd die laatste minuten haha) dat het lekker is en een beetje self care voor mij om even een moment voor mezelf te hebben en zo rustig de dag te beginnen met m'n eigen gedachten. Ik heb nooit (oké zelden) moeite met wakker worden, sta altijd direct op zonder te snoozen. Dat deed ik vroeger en had dan zo'n moeite met uit bed komen. Dus merk dat dit wel een positief effect op de start van m'n dag heeft. En als ik ga haasten na het douchen krijg ik 't altijd bloedheet en daar heb ik toch wel zo'n hekel aan.
En ik merk dat nu ik werk ik wat vaker 'tussendoor huishouden' doe zoals ik 't maar genoemd heb. Voorheen had ik natuurlijk alle tijd voor de was en afwas etc en nu doe ik 't gewoon even gauw in de ochtend, dan sta ik voor m'n gevoel niet met 1-0 achter als ik 's avonds thuis kom en de beddenplaswas nog moet doen enzo. Dus die zat er vanochtend vroeg alweer in, dan red ik de droger misschien ook nog net. Dat soort kleine dingen helpen me wel.
Ik ben vanochtend niet extra vroeg opgestaan (dus gewoon 6 ipv 5.30) en maar goed ook want het giet van de regen, dus hardlopen was sowieso niet zo fijn geweest. Daar zit dus wel een puntje, even goed de avond van te voren kijken! Heb wel zo'n arm lichtje besteld.
Let's discover the world together.