26 Mrt 2023 17:25 door Niekske
Als je schilderen leuk vind, kun je altijd eens eens en ander bij de action kopen en wat dingen gaan uitproberen. Ik volg studio cremers op insta, daar staan enkele korte workshops waterverven. Ze heeft ook betaald online cursussen, maar via insta kun je eerst een kijken of het iets voor je is. Ik vind haar cursussen heel leuk en duidelijk.
Voor inspiratie voor tekenen kun je op insta ook vanalles vinden. Ik volg bijvoorbeeld paperfuel, gouden lijntjes en merken als tombow, edding en myartbook.
Qua sporten doe ik aan bootcamp bij mom in balance. Die hebben workouts voor zwangeren en voor net na de bevalling, maar ook een gewone zeg maar. Sporten in de buitenlucht, maar ook gezelligheid met de andere dames. En het is echt gericht op wat er kan en niet op tot het uiterste gaan. Blessures, kwaaltjes, of andere dingen zoals bekkenklachten is allemaal geen probleem want de trainsters hebben overal een alternatief voor, dus je kan echt op je eigen manier sporten. En tussendoor een beetje kletsen 😉
december 2016
juli 2019