Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Leukste (bord)spellen

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 27 Mrt 2023 20:47

Re: Leukste (bord)spellen

Wij hebben Europa, die vind ik het leukst maar dat is ook omdat wij een heel groot deel van de routes ook daadwerkelijk per trein hebben afgelegd. Wij spelen het ook wel met zn tweeën, kan prima.
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 27 Mrt 2023 21:42

Tom schreef:Als je het al doet zou ik een speciale versie ervoor nemen: wij hebben Nordic Countries, die is voor 2-3 personen. (Maar spelen het weinig)

Deze is inderdaad een van de beste voor 2 spelers. Bij deze versie krijg je ook de treintjes, dus je hoeft er geen andere versie voor te hebben. Ik heb deze ook en speel hem voornamelijk in de winter/kerst vanwege het sneeuw thema.

Zwitserland zou ook goed met 2 zijn (is zelfs speciaal voor 2), maar daarvoor heb je wel een andere TTR nodig want dit is een uitbreiding.

Europa vind ik met 2 niet echt leuk, omdat je elkaar nauwelijks dwars zit ondanks de beperking van 1 spoor waar dubbel spoor ligt.
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 28 Mrt 2023 03:29

Bedankt!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Mrt 2023 06:53

Ik heb ook London en de nordic countries. Erg leuk met 2.

Europa spelen wij ook met 2, dwarszitten maakt het spel bij ons niet leuker of minder leuk.

Wij spelen het overigens echt graag.
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 28 Mrt 2023 07:57

Ik zal het voornamelijk spelen met man en zoon maar wil ook met alleen man het spel kunnen spelen.
<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 22 Dec 2023 23:13

Kent iemand het bordspel Touché?
Zoja hoe speel je dit spel met 2 personen? Wij komen dan steeds fiches te kort.. wie heeft voor mij de tip??
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!

Afbeelding
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd