Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Grotere schoenmaat in/na zwangerschap

Zijn jouw voeten gegroeid tijdens de zwangerschap?

Ja, blijvend grotere schoenmaat
15
23%
Ja, maar nu is het weer normaal
6
9%
Nee, zelfde schoenmaat
45
68%

Aantal stemmen : 66
<<

Max

Yipyapper

Bericht 27 Mrt 2023 11:46

Re: Grotere schoenmaat in/na zwangerschap

Een grotere schoonmaat ontstaat door het extra gewicht dat op de voeten leunt. De voetholte neemt af. Dat is dus niet ineens na de bevalling zo, maar dat ontstaat geleidelijk tijdens de zwangerschap. Als je nu nog je gewone maat draagt kun je er wel vanuit gaan dat je na je bevalling nog steeds dezelfde maat draagt.

Overigens waren mijn voeten in de laatste weken een klein beetje opgezet (vocht) en voelde m'n schoenen daardoor wat krap aan. Dat was na de bevalling weg.
<<

Phileine1244

Kletskop

Bericht 27 Mrt 2023 18:16

Eigenlijk hetzelfde als Giselle. Ik heb ook weken daarna geen gewone schoenen aan gehad, droeg alleen slippers en sandalen (altijd in de zomer, alleen met werken moet je wel eens wat normaals aan haha, maar dat hoefde toen natuurlijk niet) Dus ik kan het ook lastig zeggen!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 27 Mrt 2023 21:55

Max schreef:Een grotere schoonmaat ontstaat door het extra gewicht dat op de voeten leunt. De voetholte neemt af. Dat is dus niet ineens na de bevalling zo, maar dat ontstaat geleidelijk tijdens de zwangerschap. Als je nu nog je gewone maat draagt kun je er wel vanuit gaan dat je na je bevalling nog steeds dezelfde maat draagt.

Overigens waren mijn voeten in de laatste weken een klein beetje opgezet (vocht) en voelde m'n schoenen daardoor wat krap aan. Dat was na de bevalling weg.

Ja, dat dacht ik ook dat het geleidelijk zou gaan. Tegelijk is de grootste verweking van alles in je lijf (neem ik aan) aan het eind van de zwangerschap. Vandaar dat ik begon te twijfelen. En de schoenen zijn mij eigenlijk net te duur om het risico te nemen dat ik ze daarna nooit meer aan kan….
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen