Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Bij de kinderen gaan kijken

<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Feb 2023 21:07

Re: Bij de kinderen gaan kijken

Spencer schreef:Ik kijk ook altijd even. De jongste slaapt altijd met een slaapmasker, die doe ik dan af. Ook maakt hij altijd een nest met allemaal knuffels, die leg ik dan even aan de kant.

De oudste krijgt gewoon een knuffel, meestal mompelt hij dan wat liefs ❤️

Mijn dochter slaapt ook met een slaapmasker en ze heeft er een met hele grote panda ogen. Soms vergeet ik dat ze die opheeft en dan schrik ik me echt dood als ik naar haar kijk 😁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 26 Feb 2023 21:09

Hahaa oh God ik kan me dat zo voorstellen.
Let's discover the world together.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Feb 2023 22:41

Haha ja ik ben me ook al eens rot geschrokken van onze kleine koala 😂😂
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

ShallY

Yipyapper

Bericht 01 Mrt 2023 07:34

Ja ik ga elke avond even kijken. Als ik dit niet doe en ga zelf naar bed aan kom ik er toch nog even uit om bij ze te kijken, daar voel ik me toch prettiger bij.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 01 Mrt 2023 18:18

Ik ga ook elke avond, middelste laat ik altijd nog even plassen en de oudste moet ik standaard onderdekken. De jongste kijk ik altijd gewoon even naar.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem338

Bericht 02 Mrt 2023 18:19

Lexi schreef:
Spencer schreef:Ik kijk ook altijd even. De jongste slaapt altijd met een slaapmasker, die doe ik dan af. Ook maakt hij altijd een nest met allemaal knuffels, die leg ik dan even aan de kant.

De oudste krijgt gewoon een knuffel, meestal mompelt hij dan wat liefs ❤️

Mijn dochter slaapt ook met een slaapmasker en ze heeft er een met hele grote panda ogen. Soms vergeet ik dat ze die opheeft en dan schrik ik me echt dood als ik naar haar kijk 😁

😂😂😂

Ik kijk ik niet. Ik was altijd bang ze wakker te maken. Maar mijn man keek en kijkt wel altijd voor hij naar bed gaat. Dus dat is nu ook een beetje zijn ding geworden. Ik ga alleen soms kijken als ze ziek zijn bijvoorbeeld of er iets anders loos zou kunnen zijn. Of als ik het beloofd heb 'ga maar proberen te slapen dan kom ik zo nog even kijken'.
<<

Noor

Major Yipyapper

Bericht 02 Mrt 2023 19:57

Nee bijna nooit, alleen als ze bijvoorbeeld ziek zijn. Toen ze van hele slechter slapers eindelijk doorsliepen gokte ik het er niet op om te kijken haha.
De jongste laten we nog wel elke avond plassen maar dat doet mijn man. Wij slapen beneden, kinderen boven en ik heb 's avonds helaas de energie niet om de trap nog op te gaan.
💙: 07-09-2012
🩷: 15-07-2014
<<

Noor

Major Yipyapper

Bericht 02 Mrt 2023 20:26

Dubbel
💙: 07-09-2012
🩷: 15-07-2014
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 07 Mrt 2023 16:21

Ligt eraan, als ik avonddienst heb gehad of weg ben geweest, dan ga ik ze altijd nog even een kus geven.
Of als ik echt een rotdag heb gehad met een van de twee (lang leve de puberhormonen oa) ga ik nog even kijken om me eraan te herinneren hoe lief ze zijn als ze slapen :smile:

Overigens hebben ze hier beiden heel lang slecht en licht geslapen, en zijn de deuren hier standaard dicht vanwege de kat, dus durfden we het heel lang niet.

Hier mag de oudste altijd nog even op de tablet/telefoon voordat ze gaat slapen (worden ze hier juist heel mellow van) en als ze die wegbrengt en gaat slapen gaat een van ons eigenlijk automatisch mee om haar deur dicht te doen. En soms vraagt ze zelf om een knuffel nog, alvorens ze gaat slapen.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 14 Mrt 2023 20:44

Altijd ❤️ (als er al niet 1 in ons bed ligt op dat moment).
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Mrt 2023 07:37

Parel schreef:Ligt eraan, als ik avonddienst heb gehad of weg ben geweest, dan ga ik ze altijd nog even een kus geven.
Of als ik echt een rotdag heb gehad met een van de twee (lang leve de puberhormonen oa) ga ik nog even kijken om me eraan te herinneren hoe lief ze zijn als ze slapen :smile:

Overigens hebben ze hier beiden heel lang slecht en licht geslapen, en zijn de deuren hier standaard dicht vanwege de kat, dus durfden we het heel lang niet.

Hier mag de oudste altijd nog even op de tablet/telefoon voordat ze gaat slapen (worden ze hier juist heel mellow van) en als ze die wegbrengt en gaat slapen gaat een van ons eigenlijk automatisch mee om haar deur dicht te doen. En soms vraagt ze zelf om een knuffel nog, alvorens ze gaat slapen.

Heee je bent er weer ♥️!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Mrt 2023 09:43

Niet altijd. Als de jongste onrustig of verdrietig was voor ze ging slapen ga ik wel even kijken, soms heb ik gewoon een hele sterke drang om bij haar te gaan kijken en dat doe ik dan ook. De oudste gaat later naar bed dan ik, dus meestal zijn de rollen dan omgedraaid hahaha. Komt ze ons nog een kus geven voor ze gaat slapen :love:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Mrt 2023 15:04

Ze slaapt graag in met een nachtlampje aan, deze klik ik altijd even uit als wij gaan slapen.
Maar dat is ook pas iets van de laatste tijd. Ze is jaren zo'n slechte slaper geweest, dat als ik alleen al de gangdeur open deed, ze rechtovereind in haar bedje zat.. Moest altijd als een soort Ninja naar boven :palm:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 22 Mrt 2023 12:13

Ik kijk elke avond bij alledrie en dan geef ik ze ook altijd nog een kus. Soms wordt één van mijn dochters daar een beetje wakker van en dan fluistert ze slaapdronken heel blij 'mamaaaa' of 'je bent de beste' en dan smelt ik. Ik zat me toevallig laatst ook af te vragen hoe lang ouders dit blijven doen, maar voorlopig vind ik het nog veel te leuk om te doen.

♥♥
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 05 Jul 2023 20:23

Moet nu steeds aan dit topic denken want ik ga nu elke avond even bij mijn oudste kijken 🥰 Ik moest een avond een lampje nog uitdoen en heb het erin gehouden haha, zo fijn! Bij de jongste durf ik nog niet omdat hij licht slaapt.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Jul 2023 20:27

Ik doe het sinds kort ook. Ik stop hem dan toe en geef hem zijn knuffeltje. Hoe hij dan ligt te tutten, Ohh ❤️❤️
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Jul 2023 19:27

Ik kijk alleen bij de jongste en geef die een knuffel, haal hard speelgoed uit zijn bed en donder er het teveel aan knuffels uit, ook dek ik hem toe want hij heeft het vrij snel koud. De oudsten slapen een verdieping hoger en in bedden waar ik ze niet echt kan knuffelen, ik ga af en toe kijken als ik die behoefte voel. Mijn man ging tot voor kort wel altijd bij alledrie kijken, maar de oudste twee worden er nu regelmatig wakker van dus toen is hij er mee gestopt. Ze zijn 4, 10 en 11.
<<

Macaron

Kwebbel

Bericht 07 Jul 2023 07:42

Nee ik heb dat nooit gedaan.
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 07 Jul 2023 13:23

Wij kijken nog steeds bij de kinderen. Soms wordt de oudste wakker en dan krijg ik een slaapdronken antwoord dat hij van mij houdt 🥰
De jongste slaapt niet altijd als wij naar bed gaan dus dan mag ze bij mij slapen. Dan zit ze teveel in haar hoofd om te slapen en knuffel ik haar in slaap.
Maar kijken doe ik nog steeds iedere nacht en als ik het vergeet, sta ik nog op.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 08 Jul 2023 07:29

Ik doe dit iedere avond. Maar wel alleen kijken, ik ben veel te bang dat ik haar wakker maak als ik haar een kus geef. Beetje trauma van de eerste maanden denk ik.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen