Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Flesje maken/opwarmen lifehack gezocht

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 22 Feb 2023 21:46

Re: Flesje maken/opwarmen lifehack gezocht

Pippa schreef:https://www.expert.nl/philips-hd9359-90-372589713?store=7389&gclid=EAIaIQobChMIw-2y6P2p_QIVAgGLCh0VIQ1iEAQYAyABEgI_4_D_BwE

Deze hebben wij met temperatuur, ook ideaal nu nog met bv thee voor de kinderen maken enz, en blijft dan goed op temperatuur in thermoskan, zo nam ik het ook altijd mee.

Ja wij hebben ook een ouder model van deze. Echt ideaal. Ik gebruik de 90/80 gr enzo ook vaak voor onze eigen thee. Dat moet eigenlijk ook helemaal niet kokend en is zo ook sneller klaar. En die op 40 gr is zo klaar inderdaad.
Let's discover the world together.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Feb 2023 09:17

Waarom niet gewoon in de magnetron? Dat gaat toch het snelst lijkt mij. Halve minuut ofzo klaar. Die trap aflopen was hier nooit een probleem, wakker wordt je toch wel.

Hier gebruikten we trouwens flessen spa blauw. Kraanwater pas na een half jaar ofzo.
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 23 Feb 2023 09:23

Luisa schreef:Waarom niet gewoon in de magnetron? Dat gaat toch het snelst lijkt mij. Halve minuut ofzo klaar. Die trap aflopen was hier nooit een probleem, wakker wordt je toch wel.

Hier gebruikten we trouwens flessen spa blauw. Kraanwater pas na een half jaar ofzo.

Dat lijkt mij inderdaad veel fijner dan liggen klooien met thermosflessen etc.
Hier liep ik naar onder en 3 minuten laten zat ik boven de fles te geven.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 23 Feb 2023 09:27

Bij ons staat de magnetron in de kelder dus dan was een thermosfles boven zeker handiger geweest bij nachtelijke flesjes.
Let's discover the world together.
<<

Max

Yipyapper

Bericht 23 Feb 2023 09:55

Dank allemaal! Het gaat (voorlopig) maar om 1 flesje per nacht. We gaan verschillende dingen proberen om te kijken wat voor ons het beste werkt.

Ik heb niks te klagen overigens, want m’n vriend maakt alle flesjes.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Feb 2023 10:33

Ik vond met de thermosfles helemaal niet klooien en juist magnetron irritanter. Jullie vinden vast je weg Max. Gefeliciteerd!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Apr 2023 12:36

thermosfles met kokend water en een flesje koud water op t nachtkastje + poedertoren.
En dan 1/3 kokend water en 2/3 koud en de fles was perfect.
En anders 1/3 water direct uit de quooker en dan ook 2/3 koud erbij. Maar we slapen nu op zolder dus wordt het de thermosfles. Scheelt weer 2 trappen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen