Re: Oudere kindjes tijdens bevalling

Anders hadden we de oudste even bij de buren gebracht tot opa en oma er waren.Mara schreef:Mijn schoonouders zouden komen. Ik ging om 8 uur douchen en had toen het idee dat de weeën begonnen, schoonouders gebeld zo van lijkt vandaag te gebeuren dus houdt er rekening mee. Om half 9 verloskundige gebeld omdat de weeën gelijk snel kwamen en die kwam eraan. Schoonouder gebeld om ook te komen en die kwamen vlak achter de verloskundige binnen om 9 uur. Direct naar het ziekenhuis vertrokken en om 10:05 is hij al geboren. Alles ging dus heel snel maar de planning klopteAnders hadden we de oudste even bij de buren gebracht tot opa en oma er waren.
Sunshine01 schreef:Mara schreef:Mijn schoonouders zouden komen. Ik ging om 8 uur douchen en had toen het idee dat de weeën begonnen, schoonouders gebeld zo van lijkt vandaag te gebeuren dus houdt er rekening mee. Om half 9 verloskundige gebeld omdat de weeën gelijk snel kwamen en die kwam eraan. Schoonouder gebeld om ook te komen en die kwamen vlak achter de verloskundige binnen om 9 uur. Direct naar het ziekenhuis vertrokken en om 10:05 is hij al geboren. Alles ging dus heel snel maar de planning klopteAnders hadden we de oudste even bij de buren gebracht tot opa en oma er waren.
Dat klinkt als een fijne bevalling, wat snel! Waren jullie ook weer snel thuis? Dat lijkt mij echt het meest ideale.. gewoon overdag en dan voor het avondeten weer thuis haha.

Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers