Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

HBO Max

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Apr 2022 18:38

Re: HBO Max

Ik heb net And Just Like That gekeken, vond het erg leuk. Nu The White Lotus, boeiende serie, maar ik vind sommige personages zo onsympathiek dat het bijna onaangenaam wordt om naar ze te kijken. Die Shane Patton bijvoorbeeld, wat een verwaand etterbakje.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem322

Bericht 10 Apr 2022 11:31

Wat zijn leuke series op HBO Max?
Ik hou van series zoals Big little lies, Just like that, Flight attendent
<<

Anoniem327

Bericht 05 Mei 2022 20:02

Poeh, wij zijn voor de tweede keer aan Sharp Objects begonnen. Ik vind de sfeer heel tof en de cast heel goed (❤️ Patricia Clarkson) maar mij God wat is het traaaaaaaaag. Heb nu 3 episodes erop zitten en kan een recap geven in 2 zinnen. Heeft het zin om vol te houden?
Heb ook weer eens wat SATC gekeken. Veel nostalgie, maar voor mij echt een voorbeeld van een serie die de tand des tijds niet heeft doorstaan. Zo gender- en heteronormatief! Terwijl het destijds zo avant garde was, althans voor Amerikaanse begrippen.
Ben nu wat zoekende, begonnen met Somebody Somewhere, pakt me nog niet helemaal maar ik ben erg fan van Bridget Everett. Misschien The White Lotus maar eens proberen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 05 Mei 2022 20:08

Dat valt me inderdaad ook op bij SATC, maar ik hou er nog steeds van. Inmiddels in s5 bezig.
Correctie: in 6(a) alweer, ben er binnenkort doorheen. Dan de films nog en dan de nieuwe serie, ben nu wel erg benieuwd.
❤️ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Mei 2022 06:37

Ik vind SATC ook weer een combi van heeeeerlijk maar zo slecht. De serie was goed, de films werden al minder, dit is eigenlijk wel heel erg. Maar goed, ik ben toch benieuwd :) alleen hebben ze echt hard hun best gedaan alle boxes te ticken idd Holden. Veel te overdreven.

Wij zijn nog steeds een beetje in een gat gevallen na Succession. Hebben nu een paar afleveringen White Lotus gekeken. Dat is vooral… raar!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem327

Bericht 06 Mei 2022 06:43

Zora schreef:Ik vind SATC ook weer een combi van heeeeerlijk maar zo slecht. De serie was goed, de films werden al minder, dit is eigenlijk wel heel erg. Maar goed, ik ben toch benieuwd :) alleen hebben ze echt hard hun best gedaan alle boxes te ticken idd Holden. Veel te overdreven.

Hoe bedoel je dat met die boxes? In de films? Dat bedoel ik niet, ik heb de films niet gezien. Ik doel op de serie. Waarin vrouwen toch allemaal willen trouwen, wachten met sex omdat een man je anders niet serieus neemt, de enige gay een funny stylish gay best friend is die meeneemt naar hippe feestjes, mensen van kleur nauwelijks bestaan, nou ja allemaal dingen waarvan je nu denkt: wut?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Mei 2022 06:48

Ohh dan begreep ik je verkeerd! Ik bedoel dat ze nu in de nieuwste serie voor m’n gevoel zoveel boxes hebben geprobeerd af te vinken dat het wat geforceerd op me overkomt, elk mogelijk controversieel of spannend onderwerp wordt aangesneden: ouder worden, de overgang, eerste menstruaties, geen vrienden van kleur hebben, juist wel vrienden van kleur hebben, een meisje dat zich een jongen voelt, gaan daten na een overlijden, etc.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 06 Mei 2022 08:22

Susan schreef:Ik heb net And Just Like That gekeken, vond het erg leuk. Nu The White Lotus, boeiende serie, maar ik vind sommige personages zo onsympathiek dat het bijna onaangenaam wordt om naar ze te kijken. Die Shane Patton bijvoorbeeld, wat een verwaand etterbakje.

Ja het schuurt en het is pijnlijk, dat vind ik juist zo goed aan die serie.

We hebben Succession 'uit en nog niet iets nieuws gevonden. The Flight Attendant, iemand die al gezien?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Dec 2022 16:23

Even een up: inmiddels staat heel seizoen 2 van White Lotus op HBO. Fantastisch weer!! Wat een heerlijke, briljante serie.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 13 Dec 2022 21:47

Teun schreef:Even een up: inmiddels staat heel seizoen 2 van White Lotus op HBO. Fantastisch weer!! Wat een heerlijke, briljante serie.

Jaaaaaaa, zin in! Ik heb S1 pas net gekeken, beetje late to the party, en bewaar deze denk ik voor de kerstvakantie- als ik nog anderhalve week kan wachten.
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 13 Dec 2022 22:03

Wat voor serie is dat? Ik ben al een halfjaar sponsor van HBO, dus misschien moet ik weer eens iets gaan kijken daar. 🤔
❤️ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Dec 2022 23:54

Het gaat over toeristen en het personeel in een tropisch vakantieoord waar langzaam van alles ontspoort. Zeker gaan kijken Bliss!

Leuk Morrisey, jaloers dat jij nog mag. Ik zie net op IMDB dat er volgend jaar een derde seizoen komt, hoera!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 14 Dec 2022 11:39

White Lotus wil ik ook nog gaan kijken!

Ik heb destijds een abonnement genomen omdat ik heel graag And just like that... wilde kijken.
Ondertussen heb ik Fringe weer opnieuw gekeken.
Ik ben nu Supernatural weer van begin af aan aan het kijken. Ooit heel wat seizoenen van gezien, maar nooit tot het einde. Gaat wel een lange zit worden, want 15 seizoenen en tot nu zo'n 23 afleveringen per seizoen!

Little drummer girl vond ik erg goed. The flight attendant en The time travellers wife vond ik ook wel vermakelijk.

The vow vond ik ook wel een interessante documentaire. Gaat over een sekte in Amerika, waar ook wat beroemde mensen bij zaten. Het is wel erg langdradig, maar ik vond het interessant genoeg om te blijven kijken.
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 12 Feb 2023 14:12

Wordt hier niet over The Last Of Us gepraat? In mijn bubbel houden mensen er niet over op! Ik vind het fantastisch, dacht dat ze niet meer zouden kunnen komen terugkomen van die epische derde episode maar 4 wist toch weer te boeien en nu kijk ik 5, zit er meteen weer helemaal in. Als je nog iets wilt kijken laat dit het zijn, sowieso een van de topseries van 2023.
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 12 Feb 2023 14:16

Ja, wij kijken dat ook Morrisey. Hele goede serie.

White Lotus vond ik ook top. M’n man haakte na seizoen 1 af maar ik vond 2 eigenlijk nog leuker dan 1.

Verder nog een NPO+ tip, ik denk ik drop ‘m hier maar want daar is geen topic van. Normal People, prachtige serie! Ik heb net het boek gekocht om mee te nemen op vakantie.
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 12 Feb 2023 14:46

Ja ik vind het tweede seizoen ook echt nog een stuk beter dan het eerste van White Lotus!

Bedankt voor de tip, ik heb het boek gelezen en vond dat echt geweldig dus ik wil ook zeker de serie kijken.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Feb 2023 15:03

Morrisey schreef:Wordt hier niet over The Last Of Us gepraat? In mijn bubbel houden mensen er niet over op! Ik vind het fantastisch, dacht dat ze niet meer zouden kunnen komen terugkomen van die epische derde episode maar 4 wist toch weer te boeien en nu kijk ik 5, zit er meteen weer helemaal in. Als je nog iets wilt kijken laat dit het zijn, sowieso een van de topseries van 2023.

Ja wij kijken dit ook! Alleen bij ons streamt hij niet echt lekker, herkenbaar?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 12 Feb 2023 15:10

Oh irritant! Hier geen last van.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 12 Feb 2023 20:09

Ik ook geen last van! Ik vind het echt een geweldige serie! Veel paralellen met the walking dead maar qua acteerwerk natuurlijk vele malen beter. Ik vind Bella en Pablo zo’n leuk duo en zo mooi hoe je die band ziet groeien.

Wij kijken in de tussentijd als we wachten op een nieuwe aflevering Motherland. Dat vind ik ook echt heel erg leuk! Het is een wat meer satirische, rauwere versie van Working Moms ofzo maar dan minder girly. Echt tof.

En nog maar een maandje ofzo tot nieuwe seizoen van Succession! 🤩
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 12 Feb 2023 20:28

Wij kijken nu de film Don’t Worry Darling. Ik vind het intrigerend en tot nu toe heel goed! Maar moet ‘t einde nog zien 😉
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 12 Feb 2023 21:04

Oh die film heb ik een paar maanden geleden in de bios gezien, maar ik vond 'm zoooo vreemd. Ik had me totaal niet ingelezen van tevoren en ik kijk nooit sci-fi of anderszins vage toestanden, dus ik was nogal overvallen haha. Al die psychedelische beelden ook. Eigenlijk weet ik nog steeds niet wat ik ervan vond. :smile:
❤️ 7 juni 2018
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 12 Feb 2023 21:34

Net afgekeken en ik ben wel geïntrigeerd hoor! Ik houd hiervan, haha! Creepy ook, onheilspellend.
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 12 Feb 2023 22:20

Zora schreef:Ik ook geen last van! Ik vind het echt een geweldige serie! Veel paralellen met the walking dead maar qua acteerwerk natuurlijk vele malen beter. Ik vind Bella en Pablo zo’n leuk duo en zo mooi hoe je die band ziet groeien.

Wij kijken in de tussentijd als we wachten op een nieuwe aflevering Motherland. Dat vind ik ook echt heel erg leuk! Het is een wat meer satirische, rauwere versie van Working Moms ofzo maar dan minder girly. Echt tof.

En nog maar een maandje ofzo tot nieuwe seizoen van Succession! 🤩

Oh echt nog maar een maand! Hoera!
Zal dat Motherland eens proberen. Working Moms vond ik maar heel even leuk.
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 12 Feb 2023 22:55

Ik dacht even Motherland: Fort Salem maar dat is van Prime en gaat over heksen, in plaats van mumlife 😅
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 13 Feb 2023 06:36

Haha Ginny.

Ik heb Working Moms wel alle seizoenen gekeken maar vond alleen het eerste seizoen echt grappig.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd