alleen hebben ze echt hard hun best gedaan alle boxes te ticken idd Holden. Veel te overdreven. Zora schreef:Ik vind SATC ook weer een combi van heeeeerlijk maar zo slecht. De serie was goed, de films werden al minder, dit is eigenlijk wel heel erg. Maar goed, ik ben toch benieuwdalleen hebben ze echt hard hun best gedaan alle boxes te ticken idd Holden. Veel te overdreven.
Susan schreef:Ik heb net And Just Like That gekeken, vond het erg leuk. Nu The White Lotus, boeiende serie, maar ik vind sommige personages zo onsympathiek dat het bijna onaangenaam wordt om naar ze te kijken. Die Shane Patton bijvoorbeeld, wat een verwaand etterbakje.
Teun schreef:Even een up: inmiddels staat heel seizoen 2 van White Lotus op HBO. Fantastisch weer!! Wat een heerlijke, briljante serie.
Morrisey schreef:Wordt hier niet over The Last Of Us gepraat? In mijn bubbel houden mensen er niet over op! Ik vind het fantastisch, dacht dat ze niet meer zouden kunnen komen terugkomen van die epische derde episode maar 4 wist toch weer te boeien en nu kijk ik 5, zit er meteen weer helemaal in. Als je nog iets wilt kijken laat dit het zijn, sowieso een van de topseries van 2023.

Zora schreef:Ik ook geen last van! Ik vind het echt een geweldige serie! Veel paralellen met the walking dead maar qua acteerwerk natuurlijk vele malen beter. Ik vind Bella en Pablo zo’n leuk duo en zo mooi hoe je die band ziet groeien.
Wij kijken in de tussentijd als we wachten op een nieuwe aflevering Motherland. Dat vind ik ook echt heel erg leuk! Het is een wat meer satirische, rauwere versie van Working Moms ofzo maar dan minder girly. Echt tof.
En nog maar een maandje ofzo tot nieuwe seizoen van Succession! 🤩
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers