Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Help! Mijn kind wil een lavalamp

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Jan 2023 22:07

Help! Mijn kind wil een lavalamp

Jongens help! Mijn zoon wil een lavalamp.

Ik word dus absoluut totaal kriegel van die dingen, of ze gaan te langzaam of ze trekken de hele tijd je aandacht en echt mooi vind ik ze ook al niet.

Hij (Lu., wordt in maart 10) is dus echt serieus, hij is helemaal gefascineerd door een vloeibare zandloper met twee kleuren die hier in huis rondslingert doordat ik het stiekem wel een grappig ding vond en toen hij er achter kwam dat je zoiets ook in het groot als lamp hebt was hij gelijk helemaal om. Hij kreeg zelfs een driftbui toen hij na het eten niet a la minute een lavalamp op zijn digitale verlanglijstje mocht gaan zetten.

Uiteraard is dit een non-issue, als hij zo graag een lavalamp wil dan krijgt hij er vast wel een…van opa of oma of een oom of tante :nerd: .

Ik zoek nu vooraal jullie steun bij deze dramatische verandering, ik ga sowieso een gebiedsverbod voor een eventuele lavalamp instellen. Niet toegestaan om en nabij gebieden waarin ik me ophoud of begeef. Ik zal een zonnebril aan moeten schaffen voor als ik eens naar zijn kamer toe moet en een afstandsbediening om hem op voorzorg uit te zetten.

Jullie nog tips voor mooie lavalampen?

Wacht… niet hardop graag, geen plaatjes, wel linkjes of zo?

En nog tips hoe hier mee om te gaan? Ik wil echt niet dat hij merkt dat het ok is om een lavalamp te hebben.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 12 Jan 2023 22:27

Re: Help! Mijn kind wil een lavalamp

Wat is er niet oké aan het hebben van een lavalamp? Volgens mij werkt zo’n ding juist super ontspannend. Hij kan hem toch gewoon op zijn slaapkamer zetten, zodat jij er geen last van hebt?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Jan 2023 22:30

Argggg de 90’s willen de lampen terug. Die hadden ze in een diep donker hol moeten stoppen.

Tot zover mijn steun ik wil er ook 1 voor J vind ze heerlijk rustgevend 🤣🤣
2015 💙
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Jan 2023 22:47

Lady schreef:Wat is er niet oké aan het hebben van een lavalamp? Volgens mij werkt zo’n ding juist super ontspannend. Hij kan hem toch gewoon op zijn slaapkamer zetten, zodat jij er geen last van hebt?

Dit! Ik snap het probleem geloof ik ook niet helemaal 😅
december 2016
juli 2019
<<

Whatever

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2023 06:45

Oh nu wil ik ook een lavalamp! Heerlijk rustgevend inderdaad! Kijk maar uit hoor, ik denk dat je met dit topic deze 90s hype weer nieuw leven inblaast! Straks zijn ze weer overal!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 13 Jan 2023 06:58

Niekske schreef:
Lady schreef:Wat is er niet oké aan het hebben van een lavalamp? Volgens mij werkt zo’n ding juist super ontspannend. Hij kan hem toch gewoon op zijn slaapkamer zetten, zodat jij er geen last van hebt?

Volgens mij missen jullie het sarcasme in Pompoens post. 😉
❤️ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 13 Jan 2023 07:00

Hahaha dit is toch super lollig.

Succes Pompoen!
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Jan 2023 07:20

Omg! Mijn zusje wilde er dus ook eentje. Maar mijn moeder heeft dit gevetood. En toen wilde ze mijn zoon er eentje geven 😳 echt niet dus. Straks zit ik dan hele dagen op zijn kamer naar die lavalamp te kijken!! Wie moet er dan koken, stofzuigen, wassen, opruimen etc?
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2023 08:33

Ik had de mijne aan m'n nichtje gegeven en nu vroeg m'n zus laatst of ik ze terug wilde. Ja tuurlijk! Heb ik een lavalamp voor de één en een glitterlamp voor de ander.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jan 2023 10:14

Hahaha ik had er vroeger ook een. Ik heb hele goede herinneringen aan samen met mijn eerste vriendje verliefd staren in het licht van de lavalamp op mijn kamer toen ik 15 was 😂. Zo sneu eigenlijk.

Omarm het, Pompoen. Je zoon heeft een hele leuke retro smaak ;-)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2023 10:23

Haha ik ben er toevallig naar gaan zoeken een maand geleden. Het lijkt mij rustgevend voor mijn dochter. Maar toen hoorde ik dus dat die dingen warm worden aan de buitenkant?
Dus ik volg even mee.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Jan 2023 10:34

Ik wil er ook een voor mijn zoon. Lees dus ook mee.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2023 12:12

Niet van die dikke lava, maar zoon heeft een vulkaanlamp met rode balletjes die rustgevend tikken (en die heb ik hem zelf gegeven!) tijdens het ‘vuurspugen’. Ik vind lavalampen zelf ook echt heel cool! Stuur je zoon maar hiernaartoe ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 13 Jan 2023 12:38

Nu wil ik er dus ook 1 voor mijn zoontje :razz:

15-11-2019
14-05-2023
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Jan 2023 18:22

Marktplaats?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2023 19:01

Ik vind er ook wel wat van. Ik heb die van vroeger nog, staat opgeborgen op zolder. En elke keer als ik thuiswerk gaat hij aan. En zit ik de hele tijd te kijken naar botsende blobben. Laptop loopt maar leeg omdat hij het stopcontact bezet houdt. Uitzetten is geen optie.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2023 19:50

Ik vind ze tof! R. Had er een die helaas vrij snel stuk ging (jaartje?). Even rekening mee houden dat ze heel heet worden, wat logisch is,maar wat we niet meer gewend zijn. Nu heeft ze de wens voor een regenbooglavalamp:

https://www.bol.com/nl/p/i-total-lavala ... androidapp
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Jan 2023 19:59

Ik wil nu ook een lavalamp.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jan 2023 21:50

Tabbie schreef:Omg! Mijn zusje wilde er dus ook eentje. Maar mijn moeder heeft dit gevetood. En toen wilde ze mijn zoon er eentje geven 😳 echt niet dus. Straks zit ik dan hele dagen op zijn kamer naar die lavalamp te kijken!! Wie moet er dan koken, stofzuigen, wassen, opruimen etc?

Nou dit :omg: !
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jan 2023 21:51

Bliss schreef:
Niekske schreef:

Volgens mij missen jullie het sarcasme in Pompoens post. 😉

Misschien had ik nog ergens strategisch smileys moeten gebruiken :laughcry: .
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jan 2023 21:59

Ik heb dus zelf nooit een lavalamp gehad, maar als ik er naar kijk voel ik dus echt een soort irritatie omdat het nooit (wel als ie uit is neem ik aan) stopt of zo terwijl het wel je aandacht vraagt. Toevallig had ik laatst een heel betoog gehouden tegen mijn man over waarom ik dus nooit een lavalamp wil, komt mijn zoon nu precies dáár mee aanzetten :laughcry: . Heb ik weer :nopompom: .

Maar goed ik kon daar dus de humor wel van inzien, vandaar deze post :smile: .

Dat heet worden is wel een ding, het moet wel veilig zijn en mijn zoon legt zulke dingen dus rustig in zijn bed, dat lijkt me geen heel goed plan. Maar goed hij wordt wel 10 dan dus dat kunnen we hem hopelijk wel uitleggen dan. Want een ding weet ik wel, nu komt er dus hoe dan ook een lavalamp :wink: .

Er schijnt trouwens 1 échte lavalamp te zijn, of nou ja, een merk wat ze origineel maakte, die dingen kosten meer dan 100 euro terwijl je verder allemaal veel goedkopere ziet. Dus dan vraag ik me wel af of dat dan zo veel beter is. Behalve dat het het summum van retro is natuurlijk.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jan 2023 22:01

Teun schreef:Hahaha ik had er vroeger ook een. Ik heb hele goede herinneringen aan samen met mijn eerste vriendje verliefd staren in het licht van de lavalamp op mijn kamer toen ik 15 was 😂. Zo sneu eigenlijk.

Omarm het, Pompoen. Je zoon heeft een hele leuke retro smaak ;-)

Ahhh, dat is dan wel weer heel zoetig, is het dan net zoiets als samen verliefd in een vuurtje staren? Maar goed, dan dus retro, in een vuurtje staren never gets old :wink: .
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Jan 2023 12:31

Ik lees dit en wil er zelf een. Je hebt ze ook in glow-in-the-dark, zie ik nu. Ik had er vroeger een en die werd trouwens niet warm. Alleen het lampje, maar dat zat goed verstopt in de voet.
<<

Danny

Kletskop

Bericht 19 Jan 2023 17:50

Wat is er mis met een lavalamp...ik vind ze geweldig...:)
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Jan 2023 19:43

Ik heb een neppe. Wel echt retro omdat hij nog uit de jaren '90 komt. Hoe hij 8 verhuizingen heeft overleefd vraag ik me nog steeds af.

Maar als hij lang aan staat wordt hij te heet en gaat hij kleine bubbeltjes maken. Ik laat hem altijd opwarmen (duurt uur of 2), laat hem bubbelen tot hij die kleine belletjes maakt. Dan even uit, daarna maakt hij van die mooie grote die tegen elkaar botsen.
Is nog best een intensief ding dus.

Ik vraag me nu wel af of al die lampen die opwarmtijd enzo hebben, of dat ik gewoon een ultragoedkope heb.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen