Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

verjaardag vieren externe locatie

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Jan 2023 20:44

verjaardag vieren externe locatie

Ik word dit jaar 40 en het leek me leuk om dat wat anders te vieren dan anders.
Bijv in de kroeg, maar dan weet ik nog niet welke want dan moet ik naar de stad om dat hier niks zit. Of bijv thuis met een leuke foodtruck, of cocktailtruck.

Maar ik heb geen idee wat zo iets kost. Wie heeft zijn verjaardag in de kroeg gevierd of thuis met catering en hoe heb je dat afgesproken met de prijs. Was dat totaal bedrag per persoon, of per drankje?
Wat vinden jullie een normale prijs hier in?
En heb je nog leuke ideeën of tips voor voor mij?
:heart: :heart: 2011
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 09 Jan 2023 20:49

Re: verjaardag vieren externe locatie

Hier was van Bliss een keer een topic over!

Leuk idee ook met zo'n food truck zeg.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 09 Jan 2023 20:56

Ja hier heb ik een paar maanden geleden een topic over geopend. Inmiddels ben ik er trouwens enigszins op teruggekomen, ik denk toch niet dat ik het zaaltje ga afhuren. Krijg te veel stress of mensen wel gaan komen enzo. Ik wil het wat laagdrempeliger houden, maar weet nog niet toe. Een borrel in een café ofzo, alleen zitten hier voornamelijk eetcafés en ik weet niet of daar iets mogelijk is.

Misschien kunnen de topics samengevoegd worden?
❤️ 7 juni 2018
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Jan 2023 21:03

Oh ik heb wel gezocht maar kreeg niet die van Bliss te zien.
Samenvoegen is prima!
Bliss hoe heette jouw topic dan ga ik even kijken wat daar stond.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 09 Jan 2023 21:05

Ja dat ben ik even vergeten haha, ik zal ook eens zoeken.
❤️ 7 juni 2018
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 10 Jan 2023 14:28

Wij hebben in het voorjaar een foodtruck laten komen voor onze housewarming. Dat was óntzettend leuk en geslaagd, maar niet goedkoop. We betaalden zo’n €40,- pp voor koffie/thee met wat lekkers, onbeperkt drankjes en onbeperkt eten (5 gerechtjes waar mensen uit konden kiezen). Dit was van 15u-20u. Ze hadden de tuin ook mooi versierd en het zag er allemaal super uit.
De mensen waren allemaal enorm enthousiast en er werd zoveel gegeten dat alles helemaal op was. Het was extra leuk dat mensen rond liepen voor de bar en het eten.
Vond het dus echt een aanrader, vooral dat het thuis was en we zelf niets hoefden te doen. (Dat was het idee, maar het feest ging nog tot de late uurtjes door in onze eigen ‘kroeg’, waardoor we de volgende dag nog druk zijn geweest met opruimen).
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 10 Jan 2023 15:03

Het is een flink bedrag om ff op te hoesten maar ik vind €40 de neus voor onbeperkt eten en drinken, inclusief personeel en aankleding helemaal niet duur! Paar drankjes in de stad en je zit zo op de 40, echt een goeie deal heb je gemaakt. En gezellig lijkt me.
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Feb 2023 19:46

Nou ik heb ook een begroting gekregen maar ik schrik er toch wel van. Ik heb dit bedrag er denk ik niet voor over. Het is eten en drinken. Ook omdat ik me afvraag of er wel zo veel gedronken wordt, als je het feestje van 4-8 houdt. Als ik het totaal bedrag deel door het aantal personen kom je uit op 112 euro per persoon.. dat wordt echt niet opgegeten en gedronken.
Op de begroting staat ook echt een fors bedrag voor bier,wijn en fris. Als ik dat van het totaal bedrag haal kom ik nog op 90 euro per persoon.
En dan heb ik de kinderen niet eens mee gerekend dus daar moet ik dan zelf nog wat voor halen. Patatjes of broodje knakworst is dan prima hoor, maar zij zijn dus niet meegerekend.

Of ik ben gewoon naïef in de kosten geweest of ik heb iets bedacht wat gewoon erg duur is.
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 01 Feb 2023 21:01

Dat is idd bizar veel! Ik snap je uitleg niet, betaal je dan €90 voor eten? Dat vind ik voor café eten echt heel erg veel. Wat krijg je dan, plateaus fruits de mer? En kun je de drankjes niet beter op nacalculatie doen?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Feb 2023 21:13

Het gaat om een foodtruck Morrisey. Dus het is gewoon aan huis en niet op een locatie.
Zij regelen dan eten en drinken. Het leek mij leuk om iets van gin tonics of cocktails te schenken, ik begrijp dat die duurder zijn dan een wijntje Maar ook weer niet iedereen wil dat drinken maar ze worden wel voor iedereen berekend. Maar ja dan moet het misschien op na calculatie, dat zou wel realistischer zijn denk ik.
Als ik de wijn, bier en fris van de offerte haal wordt het 90 euro per persoon.
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 01 Feb 2023 21:51

Zullen we in dat andere topic verder gaan? Lijkt me handig.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd