Wat is veel? (Huilen/jengelen)
Ik vind dus dat mijn dochter veel jengelt/huilt. Maar goed.. wat is veel? Misschien ben ik wel niks gewend of heb ik te hoge verwachtingen haha.
Dus wil even relativeren. Wat vinden jullie veel of weinig.
Voorbeelddag:
In de nacht 1x huilen (meestal half uur bezig. Dit breekt ook wel op want ze heeft misschien 5x doorgeslapen afgelopen jaar). Dan huilend wakker worden. Dan huilen/jengelen tot ze ontbijt/melk krijgt. Daarna is ze meestal wel blij en gezellig. Dan slaapt ze haar ochtendslaapje en wordt ze meestal ook huilend wakker. Dan eten we iets van fruit of havermoutje. Daarna meestal wel oke, maar al snel gaat ze weer jengelen/wil ze opgepakt worden. Rondom de lunch huilen. Eet ze ook niet altijd goed. Volgens mij is ze vaak al erg moe. Als ze dan om 3 uur uit de middagdut komt is het ellende tot 18:00. Dan hangt ze alleen maar aan mijn been en gaat echt krijsen als ik haar niet optil. Ben soms echt geneigd om haar die uren in de draagzak te stoppen maar dat kan ik niet 4 uur meer aan met haar gewicht (en lijkt me ook niet goed haha). Vanaf 18:30 is er rust tot weer ergens in de nacht.
Ze lijkt zo ontevreden. Terwijl het echt wel een lieve meid is die ook veel kan lachen. Maar die momenten zijn zo sporadisch. Mijn verwachtingen zijn te hoog he? Dit is gewoon het leven met een 1-jarige of niet? Haha
10.23