RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Minx schreef:Ik ben ook echt snel overprikkeld, ik probeer dan vooral lief voor mezelf te zijn. Ik heb een kind dat best veel prikkels zoekt en dus de hele dag door aan het tikken klikken en fluiten is. Ik heb voor mezelf nu de loop earplugs gekocht. Zowel de quit als de engage. Dat haalt met het scherpe randje er af. Verder is het vooral niet ertegen strijden dat geeft alleen maar extra prikkels. Een dagje extra naar oma kan soms ook fijn zijn. Zelf even wat meer uit kunnen staan omdat er een extra volwassene is.
Verder alles goed bij jullie? Leuk om je weer eens op het forum te zien!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Marin schreef:Ja zo zielig dat ie ziek is. Zag er zo zielig uit!
Lust hij van die fruitzakjes? Die krijg ik er vaak ook nog wel in als ze ziek zijn.
Weet je wat ik ook doe als m'n man weg is... M'n zoon bij me in bed leggen. Vind ik stiekem zo knus en gezellig. En hij is zo lief rustig als ie slaapt... 😂
Leaf schreef:Minx schreef:Ik ben ook echt snel overprikkeld, ik probeer dan vooral lief voor mezelf te zijn. Ik heb een kind dat best veel prikkels zoekt en dus de hele dag door aan het tikken klikken en fluiten is. Ik heb voor mezelf nu de loop earplugs gekocht. Zowel de quit als de engage. Dat haalt met het scherpe randje er af. Verder is het vooral niet ertegen strijden dat geeft alleen maar extra prikkels. Een dagje extra naar oma kan soms ook fijn zijn. Zelf even wat meer uit kunnen staan omdat er een extra volwassene is.
Verder alles goed bij jullie? Leuk om je weer eens op het forum te zien!
Zag toevallig net een fb ad voorbij komen van die Loop earplugs. Dat zijn wel aanraders dus?

Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers