Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Sinterklaas 2022

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Dec 2022 21:23

Re: Sinterklaas 2022

:piet: :pietsint: :sint: :sintpaard:

Niets te melden maar ik wil deze gewoon nog gebruiken, denk ik nu pas aan

:sintpaard: :sint: :sint: :pietsint: :piet:
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 05 Dec 2022 21:25

Klinkt echt als hele fijne pakjesavonden🤩.

Wij hadden een video van de Sint laten maken. Was echt leuk, onze dochter kroop nog net niet de iPad in, haha.
Ook hier een dolgelukkig kind met haar Gabby kattenoren. Zijn het bij jullie ook alleen korte geluiden zonder dat er iemand wat zegt of zingt Zora? Heb bij die van ons het idee dat het muziekje ineens afgekapt wordt, alsof hij het niet goed doet. Maar misschien hoort dat wel zo?

Verder is ze dolblij met haar mooie Elsa verkleedjurk🥰.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Dec 2022 21:36

Oh Zora, wat cool gedaan!

Mijn speurtocht pakte verassend goed uit. Ze waren echt enthousiast over de opdrachtjes en deden zo leuk mee 🥰 ook die enorme blijheid over wat ze kregen 'oh die wilde ik zoooo graag!' Ik ben helemaal gelukkig met deze pakjesavond. Ze zaten daarna al enthousiast te bouwen aan de nieuwe lego!

SL, mijn dochter heeft die oortjes ook gekregen, hier ook geen zinnetjes, maar muziekjes, geluiden of miauwtjes. Dat ding heeft drie modussen aldus de handleiding. Of ja eigenlijk twee, de miauw modus en de muziek/geluiden modus.
december 2016
juli 2019
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 05 Dec 2022 21:49

Niekske schreef:Oh Zora, wat cool gedaan!

Mijn speurtocht pakte verassend goed uit. Ze waren echt enthousiast over de opdrachtjes en deden zo leuk mee 🥰 ook die enorme blijheid over wat ze kregen 'oh die wilde ik zoooo graag!' Ik ben helemaal gelukkig met deze pakjesavond. Ze zaten daarna al enthousiast te bouwen aan de nieuwe lego!

SL, mijn dochter heeft die oortjes ook gekregen, hier ook geen zinnetjes, maar muziekjes, geluiden of miauwtjes. Dat ding heeft drie modussen aldus de handleiding. Of ja eigenlijk twee, de miauw modus en de muziek/geluiden modus.

Ahh dankjewel Niekske!
Goed om te weten. Mijn vriend had de handleiding meteen met het karton weggegooid😅.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Dec 2022 07:07

Ja korte geluidjes! Ideaal 😇
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Dec 2022 11:33

Leuk om te lezen! Wij vierden het zaterdagmiddag bij mijn schoonouders. Ook totaaaale overprikkeling en suikeroverload, ons nichtje van 5 zette het regelmatig random op een gillen en onze kinderen waren natuurlijk ook niet stil 😮‍💨.

Zondagochtend vierden we het rustig thuis. Dat was heel fijn. De kinderen waren zo oprecht blij met hun cadeau’s! De rest van de dag was alleen een beetje schipperen, want het enorrrrme playmobilpaleis van mijn jongste dochter kostte ons 5 uur opbouwen. Ondertussen was mijn zoon boos omdat hij wilde dat we met hem a la minuut stratego zouden gaan doen en hij had wat hulp nodig met zijn Hotwheels. Ondertussen zat mijn oudste alles vast te leggen met haar Kiddizoom en wilde ze dat we haar hielpen met Spirograaf. Wat trouwens supercool was om weer te doen! De Kiddizoom maakt ook nog best veel geluid dus aan het einde vd dag was mijn batterij ook echt leeg.

Blij dat het weer achter de rug is. Maar voor de kinderen was het magisch :).
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 06 Dec 2022 13:30

Ik had voor de kinderen een Sint escaperoom besteld en voorbereid in huis. Ze vonden dat heel leuk en waren een klein uurtje lekker samen bezig met puzzelen. Uiteindelijk vonden ze een zak cadeautjes en waren helemaal gelukkig dat we toch iets aan Sinterklaas deden (we zouden het eigenlijk niet vieren). Ik had voor allemaal een letter en voor de kinderen een boek, een groot cadeau en een wat kleiner cadeau. Man en ik hadden verder een cadeau voor elkaar gekocht. Was een hele gezellig middag zo.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 07 Dec 2022 08:41

Wat tof een escape room spel Lexi!

Dat klinkt heeeeel heftig Teun 😬
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen