Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

oud judopak pimpen voor carnaval..

<<

xStormx

Noob

Bericht 24 Nov 2022 11:21

oud judopak pimpen voor carnaval..

hoi hoi,

Kan dit of is dit de sport belachelijk maken?

Ik had dit als idee omdat mijn zoon maar 1x carnaval gaat vieren op school. (Hoe minder dat kost hoe beter want we hebben een oud wit pak).
Man vind het de sport belachelijk maken en helemaal niet leuk (omdat hij fanatiek 2x per week aan judo doet).

Dus ben benieuwd na jullie mening :-)

Nog pimp ideeën? :banaan:

groetjes Storm
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Nov 2022 11:55

Re: oud judopak pimpen voor carnaval..

Wil je er iets heel anders van maken? Ik snap het niet helemaal geloof ik. Snap ook niet hoezo je de sport dan belachelijk zou maken. Ik denk mss te makkelijk maar hoezo gaat hij niet gewoon als judoka naar school dan? Verder kom ik niet verder dan mummie met zo'n pak haha.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

xStormx

Noob

Bericht 24 Nov 2022 11:56

Ik wil er een ninjapak van maken en zwart verven.

En met de sport belachelijk maken bedoel ik eigenlijk -> bij judo is het judo pak een beetje heilig en moet stralend wit en schoon zijn. De basis van het netjes zijn. Dat zijn een beetje de basis regels. Zoon doet fanatiek aan judo en als ik er dan iets geks mee ga doen. Dat bedoel ik een beetje!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 24 Nov 2022 12:57

Nou ik zou helemaal niet denken dat je de sport belachelijk maakt. Ik vind het juist een heel leuk en origineel idee!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Nov 2022 13:06

Waarom het pak pimpen, waarom niet gewoon als Judoka carnaval laten vieren. Als het teveel voelt dat het belachelijk is.

Vroeger waren wij altijd punker. Een wit labjas werd helemaal vol geplakt met stickers en met spuitbussen verf volgespoten.
Maak je daarmee het lab dan ook belachelijk? In mijn ogen niet..

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 24 Nov 2022 15:13

Kan prima, slim idee. Ga ook eens kijken bij de kringloop voor mijn zoon. Ninjago vindt hij leuk dus dat is zo gemaakt met dit idee
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 24 Nov 2022 16:49

Die witte labjassen en dan onder kalken met van alles en nog wat was vroeger enorm in. Nu kan dat volgens mij echt niet meer. Overigens was je dan geen punker bij ons op school destijds. Ik denk eerder dat het een soort van carnaval rage was. Meestal werden er een aantal vieze zaken op de jassen getekend en de jassen met verschillende kleuren ondergespoten. Bijna iedereen liep bij ons op school met zo'n labjas. Door de zakken kon je er ook nog mooi van alles in meenemen. Ideaal en zo'n labjas kostte geen drol destijds.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Nov 2022 17:12

Ik vind het op zich wel kunnen. Toch zou ik er voor kiezen om het niet te doen als mijn partner er een sterke mening over zou hebben zoals in het geval van TO.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Nov 2022 17:34

Als het een judopak is dat niet meer wordt gebruikt en ook niet meer gebruikt zal gaan worden dan vind ik het wel erg fijngevoelig van hem. Het is een sport, geen religie of zo.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Nov 2022 20:22

Als het gewoon een wit pak is zonder extra emblemen etc erop die gewonnen zijn, zou ik het doen.
2016
<<

Noor

Major Yipyapper

Bericht 24 Nov 2022 21:59

Mijn zoon doet sinds bijna 4 jaar fanatiek aan judo en taekwondo en mijn man jiu jitsu.
Maar ik zou niet inzien wat het probleem is van een oud pak zwart kleuren. Ik zou zeggen gewoon doen :wink:
💙: 07-09-2012
🩷: 15-07-2014

Terug naar Zwangerschap & kinderen