Birdie schreef:Dankjewel! Hij is morgen 4 weken, gaat hard inderdaad. Maar kraamweek was nogal hectisch omdat we al voor onderzoek naar het ziekenhuis moesten en ook nu zijn we weer in het ziekenhuis. Dit allemaal ivm de problemen met z'n nieren die al tijdens zwangerschap ontdekt zijn. Maar verder doet hij het hartstikke goed gelukkig. De naam zet ik liever niet hier neer, maar kan je een PB sturen als je wilt :-)

Lot schreef:Hello! Even vraag aan jullie; slapen jullie kids al 1x of nog twee keer? En hoe laat dan? En in de avond qua bedtijd en uren dat ze slapen?
Lot schreef:Ah oke! Hier is ze vaak rond half 7 wakker en op de opvang gaan ze rond 12.30 pas naar bed dus dan vind ik het erg lang voor haar om wakker te blijven. Ze slaapt daar alleen vaak in de ochtend en wil in de middag niet meer. Dat maakt me dus dubben over naar 1x slapen gaan. Thuis slaapt ze nog 2x.
Ik dacht eerst ter overbrugging van 11 tot 13 of 14 slapen maar dan is het ook weer 5 uur tot bed tijd (19u). Eerder in bed leggen is in de ochtend weer eerder wakker :-).
Ik ga het maar proberen dan zie ik het wel (op opvang dan).
Lastig Kyra. Hier een tijdje geleden een gesprek met een slaapcoach gehad en dat heeft wel echt geholpen.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers