Olivia schreef:Ik wil een telefoon aanschaffen voor onze dochter. Ze is wat vaker alleen thuis en ik wil dat ze dan bereikbaar is/ons kan bereiken. Wat is een geschikte telefoon? Ik hoor om mij heen dingen over Oppo. Wij hebben zelf Samsung. Ik wil er eigenlijk niet meer dan € 200,- aan uitgeven.
ChiQ schreef:Olivia schreef:Ik wil een telefoon aanschaffen voor onze dochter. Ze is wat vaker alleen thuis en ik wil dat ze dan bereikbaar is/ons kan bereiken. Wat is een geschikte telefoon? Ik hoor om mij heen dingen over Oppo. Wij hebben zelf Samsung. Ik wil er eigenlijk niet meer dan € 200,- aan uitgeven.
Julian heeft een smartwatch. One Tracker. Ik kan hem daarmee bellen en volgen en hij kan mij ook bellen. Verder als hij thuis is heeft hij facetime op zijn ipad en daar belt hij ook mee. Hij krijgt nu hij in januari 10 wordt een iphone.
Indigo schreef:Mijn man is vorig jaar met zoon naar de Mediamarkt gegaan en heeft zich daar laten informeren. Uiteindelijk zijn ze naar huis gegaan met een Motorola telefoon die door alle acties nog maar een tientje kostte. We hebben wel een sim-only abonnement erbij afgesloten voor nog geen tientje per maand. Hij heeft hem nu een dik half jaar en we zijn nog steeds tevreden.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers