Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Mobiele telefoon

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Nov 2022 09:07

Mobiele telefoon

Ik wil een telefoon aanschaffen voor onze dochter. Ze is wat vaker alleen thuis en ik wil dat ze dan bereikbaar is/ons kan bereiken. Wat is een geschikte telefoon? Ik hoor om mij heen dingen over Oppo. Wij hebben zelf Samsung. Ik wil er eigenlijk niet meer dan € 200,- aan uitgeven.
<<

ChiQ

Bericht 16 Nov 2022 09:15

Re: Mobiele telefoon

Olivia schreef:Ik wil een telefoon aanschaffen voor onze dochter. Ze is wat vaker alleen thuis en ik wil dat ze dan bereikbaar is/ons kan bereiken. Wat is een geschikte telefoon? Ik hoor om mij heen dingen over Oppo. Wij hebben zelf Samsung. Ik wil er eigenlijk niet meer dan € 200,- aan uitgeven.

Julian heeft een smartwatch. One Tracker. Ik kan hem daarmee bellen en volgen en hij kan mij ook bellen. Verder als hij thuis is heeft hij facetime op zijn ipad en daar belt hij ook mee. Hij krijgt nu hij in januari 10 wordt een iphone.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Nov 2022 09:20

ChiQ schreef:
Olivia schreef:Ik wil een telefoon aanschaffen voor onze dochter. Ze is wat vaker alleen thuis en ik wil dat ze dan bereikbaar is/ons kan bereiken. Wat is een geschikte telefoon? Ik hoor om mij heen dingen over Oppo. Wij hebben zelf Samsung. Ik wil er eigenlijk niet meer dan € 200,- aan uitgeven.

Julian heeft een smartwatch. One Tracker. Ik kan hem daarmee bellen en volgen en hij kan mij ook bellen. Verder als hij thuis is heeft hij facetime op zijn ipad en daar belt hij ook mee. Hij krijgt nu hij in januari 10 wordt een iphone.

Wij hebben ook nagedacht over een horloge, maar toch besloten nu voor een telefoon te gaan. Ze wordt in het voorjaar 10. Ze heeft nu een ipad, maar wij hebben verder geen Apple in huis.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Nov 2022 09:28

Mijn man is vorig jaar met zoon naar de Mediamarkt gegaan en heeft zich daar laten informeren. Uiteindelijk zijn ze naar huis gegaan met een Motorola telefoon die door alle acties nog maar een tientje kostte. We hebben wel een sim-only abonnement erbij afgesloten voor nog geen tientje per maand. Hij heeft hem nu een dik half jaar en we zijn nog steeds tevreden.
2011 2012 2017
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Nov 2022 09:49

Indigo schreef:Mijn man is vorig jaar met zoon naar de Mediamarkt gegaan en heeft zich daar laten informeren. Uiteindelijk zijn ze naar huis gegaan met een Motorola telefoon die door alle acties nog maar een tientje kostte. We hebben wel een sim-only abonnement erbij afgesloten voor nog geen tientje per maand. Hij heeft hem nu een dik half jaar en we zijn nog steeds tevreden.

Dat is wel fijn! Ik was laatst even in de Coolblue winkel maar ze waren vooral druk met upselling. Ik wil gewoon een eenvoudig toestel. Uiteindelijk ging ik met niks weg.

Nu heb ik de Samsung A13 op het oog.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Nov 2022 11:32

Mijn dochter heeft een A13 en kan daar alles mee wat ik nodig vond en wat zij leuk vindt. Batterij gaat lang genoeg mee, ze kan er leuke fotos mee maken en als ze weg gaat heeft ze er een tasje voor die ze om haar nek hangt.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 22 Nov 2022 08:33

Hier hebben beiden kinderen de Samsung a13. Met beiden een abonnement van 2,50 euro per maand (simpel). Werkt prima.
<<

mardie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 22 Nov 2022 15:38

Onze zoon van 10 heeft een Oppo.
Bevalt goed en is relatief goedkoop.
We hebben er een Sim only abonnement van Hollandse nieuwe erbij.
April 2012 -juni 2014-september 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen