Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Rijke man

<<

Autumnfall

Noob

Bericht 09 Nov 2022 12:51

Re: Rijke man

Max schreef:
Marsy31 schreef:Ja daar heb je een punt Danny! Ik ben liever arm en zo gelukkig met mijn man als ik nu ben, dan dat ik rijk ben met een man die er óf weinig is want dat geld moet toch verdiend óf het is een lelijke of onaardige man. Want ik kan me niet voorstellen dat er op mijn leeftijd een écht leuke miljonair nog zo vrij rondloopt.

Waarom niet? Geld beschermd je niet tegen verkeerde partner keuzes, vreemdgaande partners, de dood van een partner etc. Het zijn net gewone mensen.

Die mensen (miljonairs of rijken) blijven ook niet van begin tot de dood altijd bij één partner. Ze gaan ook scheiden of krijgen met veranderende gevoelens en keuzes te maken. Het is natuurlijk wel dat het aantal miljonairs beperkter is dan de 'gewone' man.
Laatst gewijzigd door Autumnfall op 09 Nov 2022 12:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Autumnfall

Noob

Bericht 09 Nov 2022 12:53

ChiQ schreef:
Marsy31 schreef:Ja, maar dit is kansberekening: hoeveel vrijgezelle miljonairs zijn ook nog leuk als persoon ;)

Mijne! Heel leuk zelfs. Maar weinig tijd veel op reis..

Oh vrijgezel is hij niet. Althans op papier niet, je weet nooit wat ie doet als ik er niet bij ben🤣

Even benieuwd, hoe en waar heb je hem ontmoet?
<<

Autumnfall

Noob

Bericht 09 Nov 2022 12:57

Siesa schreef:Is er geen dating app voor rijke mensen of een tv programma? First dates voor rijke mensen, geldboer zoekt vrouw?

Ik heb al eens in het verleden, ja want dit idee zat ik vroeger na een vorige relatie ook al mee, op datingsites voor rijke gekeken maar daar heb je niks aan. Als je in Nederland kijkt zijn het de gewone mannen die zich er aangemeld hebben. Als je de foto's ziet dan weet je al genoeg. :palm:
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 09 Nov 2022 21:03

Nou ja dat zegt niets natuurlijk. Ik heb een rijke vriend, maar hij rijdt een oude auto, zijn kleding is uit de tijd en het is een zuinig persoon (is dat correct Nederlands? Ik heb het dialect in mijn hoofd). Dus geld zegt ook niet alles of een foto. Maar het is een echte lieverd en misschien is hij juist zo rijk omdat hij zo zuinig is?
<<

Autumnfall

Noob

Bericht 13 Nov 2022 16:26

Siesa schreef:Nou ja dat zegt niets natuurlijk. Ik heb een rijke vriend, maar hij rijdt een oude auto, zijn kleding is uit de tijd en het is een zuinig persoon (is dat correct Nederlands? Ik heb het dialect in mijn hoofd). Dus geld zegt ook niet alles of een foto. Maar het is een echte lieverd en misschien is hij juist zo rijk omdat hij zo zuinig is?

Wat versta jij onder rijk? De gemiddelde rijke mannen waar ik op doel lopen er niet als een zwerver bij. Daar zou ik dan ook niet meer op vallen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Nov 2022 16:56

Haha net of uit de tijd kleding gelijk staat aan je kleden als een zwerver.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Nov 2022 18:34

Tom schreef:Haha net of uit de tijd kleding gelijk staat aan je kleden als een zwerver.

Echt niet, mijn vent geeft niks om kleding. Zolang het maar verzorgd is. En echt de meeste kleding in de kast heeft hij nog gekocht toen hij met zijn ex was. Tja. het is nog goed, niet kapot en past nog. Dus waarom iets nieuws kopen dan?

Autumnfall

Noob

Bericht 14 Nov 2022 13:19

Ja vat het allemaal weer op hoe je wil maar wat ik zeg is dat ik niet weer iemand zou willen die er niks om geeft en zich verslonst (in mijn ogen).
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 14 Nov 2022 13:26

Silly-One schreef:Echt niet, mijn vent geeft niks om kleding. Zolang het maar verzorgd is. En echt de meeste kleding in de kast heeft hij nog gekocht toen hij met zijn ex was. Tja. het is nog goed, niet kapot en past nog. Dus waarom iets nieuws kopen dan?

Maar is ie rijk dan?
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

Autumnfall

Noob

Bericht 14 Nov 2022 14:36

Morrisey schreef:
Silly-One schreef:Echt niet, mijn vent geeft niks om kleding. Zolang het maar verzorgd is. En echt de meeste kleding in de kast heeft hij nog gekocht toen hij met zijn ex was. Tja. het is nog goed, niet kapot en past nog. Dus waarom iets nieuws kopen dan?

Maar is ie rijk dan?

Nee denk het niet. Die mensen geven vaak wel om hoe ze eruitzien en mooie spullen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 14 Nov 2022 16:25

Ja rijk zijn zegt iets over iemands karakter, dat is algemeen bekend
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 14 Nov 2022 16:50

Autumnfall schreef:
Morrisey schreef:
Maar is ie rijk dan?

Nee denk het niet. Die mensen geven vaak wel om hoe ze eruitzien en mooie spullen.

Haha echt niet, die vriend van mij is rijk geworden met een 'vuil' beroep. Hij werkt niet in een net pak op kantoor maar zit net als zijn personeel regelmatig helemaal onder. Ligt er maar net aan hoe ze rijk zijn geworden. Hier door hard werken en de handen vuil maken.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Bericht 14 Nov 2022 21:38

Haha hier nog zo’n man die amper nieuwe kleren koopt. En de mijne is wel rijk trouwens.
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 15 Nov 2022 21:25

Met zuinigheid bij vlijt, bouwt men huizen als kastelen is het spreekwoord toch?
En een andere gouwe ouwe: het hebben van de zaak, is het einde van het vermaak. Dus je kan wel een rijke man aan de haak slaan maar er is altijd wel iets. En ik denk dat je dat moet realiseren in jouw relatie.
Jullie moeten blijven werken aan jullie relatie, er zijn ook kinderen in het spel. Dus hoe je het ook wendt of keert, jullie blijven een vorm van relatie houden met elkaar.
<<

Autumnfall

Noob

Bericht 16 Nov 2022 22:04

Siesa schreef:Met zuinigheid bij vlijt, bouwt men huizen als kastelen is het spreekwoord toch?
En een andere gouwe ouwe: het hebben van de zaak, is het einde van het vermaak. Dus je kan wel een rijke man aan de haak slaan maar er is altijd wel iets. En ik denk dat je dat moet realiseren in jouw relatie.
Jullie moeten blijven werken aan jullie relatie, er zijn ook kinderen in het spel. Dus hoe je het ook wendt of keert, jullie blijven een vorm van relatie houden met elkaar.

Volgens mij had ik het al wel duidelijk gesteld maar ik zou het leuk vinden als een man er wel enigszins iets om geeft. Niet weer eentje die er in oude kleren bij loopt want dat heb ik nu twee keer gehad en ken ik wel.

Dat er altijd wel iets is in een relatie met wie dan ook ben ik me van bewust. Maar ik denk dan in hoeverre het leefbaar of leuk blijft... Mijn vorige relatie was ronduit slecht en ik verbaas me er nog over dat ik niet eerder keihard ben weggerend maar ik wou dat niet vanwege de kinderen. Maar dat is zo'n goede keus geweest. Tuurlijk ik heb met die ex twee kinderen maar dat is toch een heel ander soort 'relatie' dan dat je dag en nacht met iemand in één huis zit en echt een relatie hebt.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Nov 2022 22:42

Morrisey schreef:

Maar is ie rijk dan?

Hij verdient 3x modaal. Ben je dan rijk?

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 17 Nov 2022 08:55

Silly-One schreef:
Morrisey schreef:
Maar is ie rijk dan?

Hij verdient 3x modaal. Ben je dan rijk?

Hij heeft jou dus dan is hij rijk toch?😉
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 17 Nov 2022 08:57

3 x modaal is 115k - volgens mij zet TO hoger in, meer richting miljonair.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Nov 2022 09:08

Siesa schreef:
Silly-One schreef:Hij verdient 3x modaal. Ben je dan rijk?

Hij heeft jou dus dan is hij rijk toch?😉

Zekers en ik vind het eigenlijk wel fijn dat hij gewoon is zoals hij is. Niet te moeilijk, niks fancy gewoon normaal zonder dat we zorgen hoeven te maken of we rond kunnen komen. Heerlijke basis.

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Nov 2022 09:09

Morrisey schreef:3 x modaal is 115k - volgens mij zet TO hoger in, meer richting miljonair.

Lekker blijven dromen, want die zijn er niet veel.
En geloof mij, afgelopen zomer een feestje gehad bij een quote 500 deelnemer. Leuk zoveel geld, maar geluk in de liefde is er niet en zichzelf horen praten doen ze ook graag.

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 17 Nov 2022 09:49

Nou ja, dat laatste is ook een flinke generalisatie gebaseerd op een eenmalige encounter.
Maaaaaaaaar misschien wel een connectie die je aan TO kunt doorgeven, want het klinkt alsof je iemand trof die binnenkort single gaat worden of al is.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Nov 2022 09:51

Whahaha even een blink rich date regelen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Nov 2022 09:53

Morrisey schreef:Nou ja, dat laatste is ook een flinke generalisatie gebaseerd op een eenmalige encounter.
Maaaaaaaaar misschien wel een connectie die je aan TO kunt doorgeven, want het klinkt alsof je iemand trof die binnenkort single gaat worden of al is.

Het feestje werd door 3 rijke mannen georganiseerd. Maar eentje is vrijgezel. Helaas heeft mijn vriend een andere baan, dus andere connecties.

Terug naar Persoonlijk