Re: Puzzelen
Ik ben ze als een tierelier aan het maken op het moment want ik verzoop in de puzzels. Alles wat af is gaat naar de kelder en verkoop ik. Alleen hele mooie bewaar ik zoals de kerstpuzzel (niet die van de Kruidvat) en de Efteling. Het zijn superleuke puzzels en best prijzig ook. Ik denk dat je ze via FB of MP ook nog wel gesleten krijgt als het hier niet lukt. Ze zijn inmiddels best bekend.
Ik lees dit nu pas, wat erg. Ik heb wel een foto van het resultaat als je zou willen? Ik heb volgens mij dezelfde maar heb nooit de tweede puzzel opengemaakt die gewoon een kopie van de doos is zeg maar. Wellicht helpt het je als je weet wat je puzzelt in jouw geval.
Zora schreef:Ohhhh jigsaw! Wow haha. Hier ligt de kerstpuzzel daarvan al eeuwen met randjes en een paar stukjes te verstoffen. Je moet er echt voor gaan zitten en dat doe ik niet… vind er de rust niet voor. Hij is zo moeilijk! Komt misschien ook omdat ik de 2 zakken puzzelstukjes die in de doos zaten per ongeluk door elkaar heb gegooid haha. Toen wist ik nog niet dat het er 2 waren 😂
Ik lees dit nu pas, wat erg. Ik heb wel een foto van het resultaat als je zou willen? Ik heb volgens mij dezelfde maar heb nooit de tweede puzzel opengemaakt die gewoon een kopie van de doos is zeg maar. Wellicht helpt het je als je weet wat je puzzelt in jouw geval.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.