Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Buitengesloten van stiefkleinkinderen

<<

Ikweethetnietmeer

Noob

Bericht 20 Okt 2022 11:06

Buitengesloten van stiefkleinkinderen

Sinds ruim 25 jaar heb ik een partner die kinderen heeft. Die kinderen zijn inmiddels volwassen en hebben zelf ook kleinkinderen. Met 1 van de volwassenkinderen is de relatie nooit echt goed geweest en ondanks diverse pogingen van mij om daar eens over te praten wil ze dat niet. Nu heeft ze besloten dat ik niet meer naar de verjaardagen van haar kinderen mag komen. Ik weet niet meer hoe ik hiermee om moet gaan. Iemand !
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Okt 2022 12:39

Re: Buitengesloten van stiefkleinkinderen

He wat rot. Heeft ze wel eens een reden gegeven waarom de relatie wat haar betreft zo stroef verloopt? En waarom nu niet meer op de verjaardagen komen, is er iets voorgevallen? Je partner gaat dus nog wel? Wat vindt je partner er van en maakt die het dan wel eens bespreekbaar met de kinderen?
<<

Ikweethetnietmeer

Noob

Bericht 20 Okt 2022 13:33

Ze heeft er nooit iets van gezegd en wil ook niet praten. Ineens wil ze niet meer dat ik aanwezig ben. Reden onbekend. Mijn partner gaat uiteraard wel. Het zijn zijn kleinkinderen. Hij snapt er ook niks van en ook met hem wil ze er niet over praten.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Okt 2022 14:02

Hoe oud waren de kinderen toen jij in hun leven kwam?
Ik moet zeggen dat ik het hetzelfde heb met mijn 'stiefvader'. Ik vind het een rotwoord dus daarom tussen aanhalingstekens.
Ik was 10 toen ik hem leerde kennen en heb altijd heel veel moeite met hem gehad. En nu ik volwassen ben heb ik helemaal geen behoefte om hem soort van gedwongen in mijn huis te ontvangen. Ik heb helemaal nooit gevraagd om hem en ook nooit een goede band met hem gehad. Hij is voor mij dus ook niet hun opa. Ik moet wel zeggen dat mijn moeder en hij de afgelopen 10 jaar wel 3x uit elkaar zijn gegaan en weer samen gekomen.
<<

Danny

Kletskop

Bericht 20 Okt 2022 15:31

Ach..wat is dat toch zonde altijd..en wat jammer dat er niet over gepraat kan worden.
Tips heb ik niet en ik begrijp dat t moeilijk is om t naast je neer te leggen.
Ik wens je wijsheid en steun van je man

Terug naar Zwangerschap & kinderen