Tabbie schreef:Daar heb je gelijk in Minx. Dat vind ik ook meer lijken op werk. Al moeten de kinderen ook eten, ook als ze niet willen haha. Niet te vergelijken. Maar na het kijken van het tv-programma Opvoeden doe je zo, weet ik ook dat soms afspraken maken, afspraken nakomen betekent. Maar daarvoor zijn mijn kinderen sowieso te jong.
Sam schreef:Houdt iemand zich hier misschien ook bezig met het verhaal rond MB, haar bestie en haar man?
Giselle schreef:Sam schreef:Houdt iemand zich hier misschien ook bezig met het verhaal rond MB, haar bestie en haar man?
Ze zijn er nu voor uit gekomen.
Teun schreef:Zielig voor de kids? Ik zie 3 moedige ouders die durven te kiezen voor liefde, ook al is dat buiten de gebaande paden. Dat is een mooi voorbeeld voor ze juist.
Dat ze hun kinderen zo exposen op insta met een open account en zoveel volgers vind ik dan weer een iets minder goed voorbeeld trouwens. Ik denk dat dat schadelijker voor ze is dan de keuzes die huh ouders in de liefde maken.
Salome schreef:Giselle schreef:
Ze zijn er nu voor uit gekomen.
Ja, ik zag het gisteravond.
Vraag me echt af hoelang zoiets stand houdt.
Wat een roddel zal dit zijn in hun woonplaats en op het schoolplein. Zielig voor de kids.
Macaron schreef:Salome schreef:Ja, ik zag het gisteravond.
Vraag me echt af hoelang zoiets stand houdt.
Wat een roddel zal dit zijn in hun woonplaats en op het schoolplein. Zielig voor de kids.
Daar wisten ze het schijnbaar allang. Die 'uitgelekte' video was ook gewoon in scene gezet. Alles voor de aandacht.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: sarah1985