Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Mommy influencers (instagram)

<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 17 Okt 2022 21:12

Re: Mommy influencers (instagram)

Hebben jullie de post en stories van Marketingvrouw gezien over het bericht van Lieke?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Okt 2022 21:31

Ik lees ze net inderdaad! Volgens mij voelt ze zich wel te kakken gezet maar vraag me af of ze er ook iets van leert.

Sowieso raar dat die mensen zoveel volgers hebben.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Okt 2022 21:44

Ik heb het ook even gelezen en vond het wel herkenbaar wat ik las. Dat ze eerst zo naïef was dat die kinderen het wel ok vonden, anders doe je als ouders dit niet zo intensief.
Dat had ik ook helemaal na die post van LiekeVM. Zo naïef voelde ik me ook toen ik het las. Echt een eyeopener dat er influencers zijn die het ok vinden om hun kinderen zo tegen hun zin in hier voor te gebruiken. Op internet, waar iedereen het kan zien.
Wel goed dat ze contact op heeft genomen met het desbetreffende merk. Hier zou ik als merk ook niet mee geassocieerd willen worden.
<<

Anoniem332

Bericht 18 Okt 2022 05:43

Ik kan mij niet voorstellen dat het ooit in het belang van het kind is.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Okt 2022 05:57

Ik volg dit gesprek met interesse. Ook vanuit mijn eigen werk als social media manager als vanuit mijn eigen online presense.

Nu lees ik net dat het gek wordt gevonden dat ze zoveel volgers hebben, toch volgen hier ook genoeg mensen ze. Wat trekt je dan aan om in hun leven binnen te kijken? Ben ik oprecht benieuwd naar.

Ik voel ook de behoefte om te nuanceren dat hier in huis mijn oudste juist graag op de foto wil. Sterker nog, wij zetten hem het liefst zo min mogelijk online. Maar hij wil ook graag bij mama zijn als ik bezig ben met 'werk'. En dan komt hij er wel op. Niet in zijn belang, niet in mijn belang, maar het gebeurt op die manier wel.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Okt 2022 09:37

Toch vind ik dat daar wel een belangrijk verschil zit. Met een kind een video opnemen omdat het zo is afgesproken vind ik opvallend veel op werken gaan lijken. Dat kan niet de bedoeling zijn lijkt mij.
2015 💙
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Okt 2022 09:43

Ik volg haar bv graag omdat ze kindje in bijna dezelfde leeftijd heeft als m’n dochter en ik dat dus leuk vind om te zien.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Okt 2022 11:07

Ik weet niet meer waarom ik haar ben gaan volgen, maar volg haar al heel lang. Al voor haar 2e dochtertje overleed een paar jaar geleden. Maar de laatste tijd vind ik het dus wel vervelender worden. En nu lees ik dit dan weer.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Okt 2022 11:11

Daar heb je gelijk in Minx. Dat vind ik ook meer lijken op werk. Al moeten de kinderen ook eten, ook als ze niet willen haha. Niet te vergelijken. Maar na het kijken van het tv-programma Opvoeden doe je zo, weet ik ook dat soms afspraken maken, afspraken nakomen betekent. Maar daarvoor zijn mijn kinderen sowieso te jong.
<<

Anoniem332

Bericht 18 Okt 2022 13:24

Ik heb ook even account bekeken van l vm. Waarom zou je delen dat je kind gespuugd heeft/ ziek is? Wat heeft het kind hieraan? Behalve aandacht voor die moeder?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 18 Okt 2022 13:35

Ik snap echt niet waarom je zulke types zou volgen haha, ik vind het zo oninteressant! Die Michelle ook met al haar beige foto's.
❤️ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Okt 2022 14:20

Er gaat een wereld voor me open! Ik zit best veel op insta maar heb van heel veel van deze mensen nog nooit gehoord. Als ik dan bij Michelle kijk dan spreekt me dat inderdaad ook niet mega aan met al haar perfecte beige foto's. Ik vraag me dan inderdaad ook af waarom je dat allemaal zou delen met onbekenden, dat je dat over jezelf deelt ok maar je kinderen..
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Okt 2022 15:23

Tabbie schreef:Daar heb je gelijk in Minx. Dat vind ik ook meer lijken op werk. Al moeten de kinderen ook eten, ook als ze niet willen haha. Niet te vergelijken. Maar na het kijken van het tv-programma Opvoeden doe je zo, weet ik ook dat soms afspraken maken, afspraken nakomen betekent. Maar daarvoor zijn mijn kinderen sowieso te jong.

Dat ben ik wel met je eens maar dan op andere punten. Als het gaat om content maken denk ik dit is meer werken. Hier is ook afspraak is afspraak maar wel om de belangrijke dingen. Ook vooral kijken naar wat voor J belangrijk is. Dat een kind geen zin heeft om iets nieuws te krijgen omdat er een video voor gemaakt moet worden zegt ook al wat.

Over dat programma zeg ik verder niet zo veel, iets met kromme tenen maar verplicht kijken omdat ik de vrouw van 1 van de koppels bijna dagelijks spreek.
2015 💙
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Okt 2022 16:09

Oh echt waar! Ben benieuwd welk koppel. Ik heb het met veel verbazing gekeken vooral.

En verder gaat er ook een wereld voor mij open! Want ik volg ook al die mensen niet 😅
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Nov 2022 20:45

Sam schreef:Houdt iemand zich hier misschien ook bezig met het verhaal rond MB, haar bestie en haar man?

Ze zijn er nu voor uit gekomen.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Nov 2022 07:49

Giselle schreef:
Sam schreef:Houdt iemand zich hier misschien ook bezig met het verhaal rond MB, haar bestie en haar man?

Ja, ik zag het gisteravond.
Vraag me echt af hoelang zoiets stand houdt.
Wat een roddel zal dit zijn in hun woonplaats en op het schoolplein. Zielig voor de kids.
2016
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 09 Nov 2022 08:34

Zielig voor de kids? Ik zie 3 moedige ouders die durven te kiezen voor liefde, ook al is dat buiten de gebaande paden. Dat is een mooi voorbeeld voor ze juist.

Dat ze hun kinderen zo exposen op insta met een open account en zoveel volgers vind ik dan weer een iets minder goed voorbeeld trouwens. Ik denk dat dat schadelijker voor ze is dan de keuzes die huh ouders in de liefde maken.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Nov 2022 09:26

Teun schreef:Zielig voor de kids? Ik zie 3 moedige ouders die durven te kiezen voor liefde, ook al is dat buiten de gebaande paden. Dat is een mooi voorbeeld voor ze juist.

Dat ze hun kinderen zo exposen op insta met een open account en zoveel volgers vind ik dan weer een iets minder goed voorbeeld trouwens. Ik denk dat dat schadelijker voor ze is dan de keuzes die huh ouders in de liefde maken.

Ik zeg nergens dat ik de relatie afkeur. Ik vind het alleen zielig voor de kinderen dat dit allemaal zo online moet.
En ja, dat hebben ze zelf veroorzaakt door op een feestje uitgebreid staan zoenen met elkaar.
Wellicht moedig om er voor uit te komen, maar dat kan ook op een andere manier.
2016
<<

Anoniem330

Bericht 09 Nov 2022 09:45

Salome schreef:
Giselle schreef:

Ja, ik zag het gisteravond.
Wat een roddel zal dit zijn in hun woonplaats en op het schoolplein. Zielig voor de kids.

Daar wisten ze het schijnbaar allang. Die 'uitgelekte' video was ook gewoon in scene gezet. Alles voor de aandacht.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Nov 2022 13:00

Macaron schreef:
Salome schreef:Ja, ik zag het gisteravond.

Daar wisten ze het schijnbaar allang. Die 'uitgelekte' video was ook gewoon in scene gezet. Alles voor de aandacht.

Oh 🙈
2016
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 08 Aug 2024 12:47

Ik up deze even. De familie Bollen - Van Pelt heeft een nieuw huis gekocht. Ben ik de enige die nieuwsgierig is?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 08 Aug 2024 14:35

Ik heb het laatst opgezocht en gevonden. Weet niet of ik het nog kan vinden.

Ik vind het echt wel leuk en fijn voor ze.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Aug 2024 15:05

Haha grappig dat dit weer omhoog komt. Ik ben hen nav hun "coming out" toen gaan volgen en ik volg ze met plezier en ook veel verbazing. Ben benieuwd waar ze gaan wonen, leuk voor ze iig dat ze iets gevonden hebben.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 09 Aug 2024 06:13

Ik vind ze ook leuk om te volgen, maar soms lijkt het allemaal wel een beetje té perfect allemaal.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen