Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Het grote geheim

<<

Saji

Kletskop

Bericht 11 Okt 2022 19:05

Re: Het grote geheim

Hier nu sinds een maand dat ze niet meer geloven.
Ze kwamen zelf met vragen als, mama jij en papa kopen de kadootjes, is dat niet heel duur?
En waar verstoppen jullie de kadootjes?
Heb daar niet geheimzinnig over gedaan. Verteld dat wij het zo duur kunnen maken als dat wij zelf willen, maar dat doen we niet.
Jullie krijgen van opa, oma, opaopa, omaoma, oom, tante en van ons een kado tot €25,- Dus ieder 4 kadootjes. Viel ze wel mee.
Maar waar ik de kadootjes verstop zeg ik niet.
Ook gezegd dat het ons geheim is en dat ze niets tegen hun nichtjes moeten zeggen en ook niet op school tegen klasgenootjes.
Ze vinden het geweldig om dit geheim te bewaren. Zelfs tegen oma laten ze niets los over het geheim.
Ze zitten nu in groep 4 en zijn 7 jaar. In januari worden ze 8. Volgend jaar, groep 5, gaan ze lootjes trekken en surprises maken.
Wel hebben ze met 3 jaar al vragen gesteld over dat ik sinterklaas ben.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 14 Okt 2022 17:58

Vandaag waren we naar een Sintfilm, daar had onze oudste wel een heel mooie opmerking;

“Het maakt niet uit of het nou wel of niet goed kwam met pakjesavond, want het is toch hartstikke nep. Het is gewoon een film waar Sinterklaas in speelt.”
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Okt 2022 12:57

Haha dat is mooi he!

Pep zei ooit rond zijn vierde: 'Ik droomde dat ik Sinterklaas was. Mijn baard was nep en zat met huidskleurige lintjes vast aan mijn oren.' Vond ik ook zo schattig haha.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 19 Okt 2022 10:23

Sinds half groep 4,ze zat tv te kijken en zei steeds die lijkt op sinterklaas. Toen herkende ze ook een keer de stem van pietje.....dus toen wat doorgaan vragen.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen