Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Verslavingen

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Okt 2022 21:13

Re: Verslavingen

Ik vind het wel interessant te lezen dat jullie vooral in gezelschap zin hebben in alcohol; ik heb namelijk precies het tegenovergestelde: ik krijg zoveel dopamine van het met andere mensen zijn dat ik geen zin meer heb in drank. Altijd al gehad, ik ben zo’n stom type die dan de hele avond met een Fanta kan doen. Maar thuis, na een lange dag met de kinderen of werk, dan kan ik echt ontspannen met een wijntje. Vooral als het mooi weer is, dan lekker nog even buiten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 03 Okt 2022 21:19

Ik juist ook alleen hoor Marsy! In gezelschap ook maar dan meer voor de gezelligheid (dat herken ik dus wel ook echt van lady), maar alleen voel ik meer de ontspanning. If that makes sense.
Ik snap jouw gevoel goed.
Let's discover the world together.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Okt 2022 09:57

Ik heb geen verslavingen en ben er ook helemaal niet gevoelig voor.
<<

Anoniem338

Bericht 04 Okt 2022 11:43

Ohhhh ja tijdens het koken is ook zo fijn! Maar dat doe ik dus alleen wel eens op maandagavond als de fles nog niet leeg is van het weekend, haha.
Vorige

Terug naar Persoonlijk