Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Dag van de pedagogisch medewerk(st)er

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 09 Sep 2021 14:27

Re: Dag van de pedagogisch medewerk(st)er

Heel lief Anousch! Mijn kinderen zitten dan nog in quarantaine. Misschien laat ik wel bloemen bezorgen.
⁠♡♡♡
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 09 Sep 2021 14:29

Nooit aan gedacht, haha!
Misschien geef ik de kindjes wel wat mee voor de BSO-juffen.
Moeten ze dat alleen zelf niet vergeten uit hun tas te halen, haha.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Sep 2021 19:00

Ik zit nog steeds in de oudercommissie en breng donderdag een kleinigheidje langs bij ons kindcentrum. Mijn kinderen gaan die dag zelf niet naar de BSO maar misschien willen ze eerder nog wel een tekening oid voor hun BSO juffen maken.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Sep 2021 19:17

Normaal horen we er altijd wat van via de oudercommissie, maar dit jaar niks voorbij zien komen. Zelf maar even goed aan denken!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Sep 2021 20:13

Zora schreef:Wat lief dat jij zelf iets doet Anousch! Moeten de ouders van 'jouw' kinderen jou niet juist in het zonnetje zetten?? Klinkt wel echt als een hele toffe dag.

Eigenlijk nooit eerder gedaan, alleen met mijn verjaardag of die van Daan. maar vond het nu wel een mooie gelegenheid haha...
Is het idee dat ze dat doen ja, eigenlijk nog nooit iets gehad.
Heb nu 2 nieuwe gezinnen en die hinten al dat ze er druk mee bezig zijn... Erg lief!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 10 Sep 2021 07:24

Meneer de Uil schreef:Normaal horen we er altijd wat van via de oudercommissie, maar dit jaar niks voorbij zien komen. Zelf maar even goed aan denken!

Ik ben een tijdje voorzitter van de oudercommissie geweest. Van de overkoepelde organisatie had ik maar liefst 1 euro 20 per medewerker om te besteden 😵‍💫. Vanwege de privacy (en ook mijn eigen drukke leven) lukte het niet om alle ouders persoonlijk te contacten Sowieso zit onze zoon op een KDV waar ook veel kinderen uit achterstandswijken komen, die sowieso dat geld niet konden missen. Het is me dankzij de sale van Hema uiteindelijk gelukt om een kleinigheidje in elkaar te flansen, maar man wat een stress had ik er van. Ik ben er daarna ook snel mee opgehouden als voorzitter.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Sep 2021 13:49

Kan ik me helemaal voorstellen.
Hier is het vaak dat we we brief met knutsel(opdracht) krijgen. Bijvoorbeeld een bloem maken, een theezakje fröbelen en daar maken zij dan weer een leuk geheel van. Kost dus geen drol (ook hier mensen met niet veel te besteden), maar wel altijd heel leuk.
Ik vaar dus alleen helemaal op hun attendheid, die van mij laat te wensen over. 🤭
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 13 Sep 2022 14:38

Nou, daar ben ik weer met mijn jaarlijkse post!

Dit jaar zitten beide jongens op de BSO dus het scheelt dat er maar 1 locatie is. Echter heb ik nu wel nog minder zicht op hoeveel leidsters er zijn waar ik wat aan zou 'moeten' geven. Vanuit de OC is er een bericht gekomen dat er mandjes gevuld kunnen worden die in het kantoor staan, maar daar vind ik zelf dan weer geen bal aan. Ik wil juist dat mijn jongens zelf hun juffen blij kunnen maken met iets kleins.

Kortom, traditiegetrouw maak ik het mezelf weer mooi moeilijk :) Jullie al ideeën?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Sep 2022 15:24

Hier is die dag een studiedag en eerder zorgden de klassenouders voor een cadeautje met knutselwerk, maar die hebben we sinds dit schooljaar niet meer.
Ik denk dat ik m'n dochters zelf iets laat knutselen en iets van chocolaatjes erbij.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Sep 2022 15:31

Hier moesten we een knutsel inleveren en een euro. De oudercommissie koopt geliof ik een appelboompje en hangt er een slinger in van de knutsels. Vond het wel een leuk idee. Zelf doe ik dan verder niets meer.
Door de post van Zora bedenk ik me wel dat het helemaal niet in me opkwam dat dit natuurlijk ook geldt voor de bso 😬 Voor daar heb ik dus ook (nog) niets. Ik ga er nog even over denken of ik wat kan verzinnen voor donderdag.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Sep 2022 15:54

Ohh goede reminder. Ik vind een knutsel een beetje gek eigenlijk, denk je dat de leidsters daar op zitten te wachten? Denk dat ik een mandje maak met wat lekkere dingetjes erin zodat ze die samen kunnen opeten of verdelen naar wie wat lekker vindt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 13 Sep 2022 16:24

Oh jee hier was alleen bericht dat de kinderen verkleed mogen komen. Niets vanuit een OC gehoord. Oei nu weet ik niet of ik iets moet doen. Even kijken of ik een ouder zie die ik kan vragen hoe of wat.
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Sep 2022 16:32

Hier wordt ook niks vanuit de oudercommissie geregeld Marin, dat doen alle ouders zelf als je dat wil.

Mijn man heeft het gisteren met mijn jongste zoon geregeld voor vijf bso medewerkers en het zijn cadeaubonnen van de ijssalon geworden ( konden ze zelf ook meteen een ijsje eten :thumbup: )
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 13 Sep 2022 16:46

Oh wat een leuk idee van de ijssalon, dat ga ik onthouden. Doe je dan een bon voor één ijsje per leidster? Of bepaald bedrag?

Ik heb ook echt geen idee hoeveel leidsters er zijn. Nou ik ga het wel even gauw checken bij iemand, dan kan ik morgen wat regelen.
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 13 Sep 2022 17:16

Hier kregen we een kleurplaat mee, net als vorig jaar, en daarmee versieren ze dan het pand. Ik vind het wel leuk! Mijn oudste kon nu ook echt zelf kleuren/stempelen dus die ging helemaal los. Vraag me wel altijd af of ik nog wat extra's moet doen maar de oudste is net over naar de peutergroep dus ik ben net klaar met allerlei kado's en knutsels haha.

Ik had trouwens als afscheidskado zaadjes van vergeet-me-nietjes met bedankkaartjes geschreven vanuit mijn kind en dan iets specifieks erop voor elke leidsters, dat werd echt gewaardeerd en sommige moesten zelfs een traantje wegpinken (of misschien zeggen ze dat altijd haha). Maar ik dacht wel oh jee wie doe ik dan wel en niet want zoveel invallers de laatste tijd! Nou ja dezelfde vragen dus nu weer bij deze dag...

Ik vind de ijssalon tegoedbonnen ook echt een heel leuk idee!!!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Sep 2022 18:20

hier niks gehoord zoon gaat die dag ook naar de opvang.
Afbeelding
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Sep 2022 18:47

Harrison schreef:Ohh goede reminder. Ik vind een knutsel een beetje gek eigenlijk, denk je dat de leidsters daar op zitten te wachten? Denk dat ik een mandje maak met wat lekkere dingetjes erin zodat ze die samen kunnen opeten of verdelen naar wie wat lekker vindt.

Ik heb via via vernomen dat bij ons de oudercommissie een financiële bijdrage gevraagd heeft aan alle ouders. Ik vind dat juist ergens een beetje gek, ik vind een leuke knutsel, tekening op lieve kaart nog wel waardevoller en niet iedereen kan op dit moment iets/veel missen. Ook al belandt dat uiteindelijk in de prullenbak hoor, maar ik ben door lieve woorden toch wel regelmatig ontroerd geraakt, en van een reep chocola nog niet 😉 Ik vind het nog steeds wel zonde dat ik niet vanaf het begin een plakboek heb bijgehouden met zulke kaartjes of knutsels.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Sep 2022 19:10

Ik heb daar ook een lastig iets mee, dochter vind de BSO juffen stom en wil niets geven. Ik vind ze ook niet fantastisch maar ben normaal altijd wel de ouder die iets geeft met zulke dagen....wat te doen😅
⁠♡♡♡
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 13 Sep 2022 19:48

Ja een ijssalonbon is hier ook een succes vaak! Misschien doe ik dat wel weer. Alleen, weet dus niet eens goed hoeveel ik er dan moet meegeven… misschien doe ik er dan gewoon voor de zekerheid een aantal en moet T maar goed opletten dat elke juf die hij heeft er 1 krijgt.

Mijn jongens willen trouwens wel graag altijd er iets bij maken, meestal iets van strijk kralen. Leuke combi vind ik dat zo iig.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Sep 2022 10:50

Marin schreef:Oh wat een leuk idee van de ijssalon, dat ga ik onthouden. Doe je dan een bon voor één ijsje per leidster? Of bepaald bedrag?

Ik heb ook echt geen idee hoeveel leidsters er zijn. Nou ik ga het wel even gauw checken bij iemand, dan kan ik morgen wat regelen.

Mijn man heeft gewoon op de bso gevraagd hoeveel mensen het precies waren, dat waren er dus vijf, niet zoveel dus hij heeft gewoon voor iedereen een bon gehaald.
Het zijn losse cadeaubonnen voor 1 ijsje met twee bolletjes per persoon, die hadden ze gewoon kant en klaar liggen bij de ijssalon.

We hebben ze in zakjes gedaan die mijn zoons versierd hebben. En Zora, ik stop het bij mijn oudste zoon in zijn tas, zodat hij kan zorgen dat iedereen iets krijgt, als ik ze aan de jongste mee geef dan vraag ik me af op ze überhaupt aankomen op de bso 🤣
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 14 Sep 2022 11:29

Haha Ja dat laatste ga ik ook doen idd! Ze zitten sinds kort bij elkaar op de groep dus dan moet T gewoon zorgen dat M ook iets mag uitdelen (anders wordt dat vast een fittie :))
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 14 Sep 2022 14:42

Bedankt voor het superleuke idee Minoes! Tien van dit soort leuke pakketjes staan klaar voor morgen!

Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 14 Sep 2022 14:53

Wat leuk die ijsjes!

Wij hebben voor alle medewerkers van de BSO een zonnebloem gekocht. Daar maak ik nog een bedankkaartje aan. Ik neem ze dan mee met ophalen, anders komt het niet goed als ze mee naar school moeten 😂.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 14 Sep 2022 14:57

Ook heel leuk Teun, ik zat daar ook nog aan te denken maar dacht ook al hoe dat nou moest met school, maar heb je slim opgelost zo.
Ik had aan 't einde van 't schooljaar zonnebloemen aan de juffen gegeven, vind dat altijd mooi vrolijk staan.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Sep 2022 16:04

Ja daar zit wel wat in Maple, wat lekkers/leuks met lieve woorden dan haha! Want ben wel echt super blij met ze en onze zoon is ook gek op ze. Die waardering mag best uitgesproken worden inderdaad. Zal ook wat voor de vestigingsmanager doen want die is ook echt top.

Leuk Teun, goed idee!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen