Fred schreef:vroeger ging dat veel eerlijker bij de grotere VVV/postkantoren.
Donut schreef:
Laatst bij Ed Sheeran heb ik me er zo over verbaasd. Wat een saai publiek op de tribunes. Alleen gaan staan en dansen bij een paar nummers en daarna ook gewoon weer gaan zitten. En de meeste keken uit hun ogen alsof ze er liever helemaal niet waren geweest. En daar geef je dan 100 euro aan uit...
Fred schreef:@ Dronkentaart... Je gaat tegen woordig echt niet ruim 100 euro neerleggen voor een avondje uit in Coldplay te zien als je geen fan bent lijkt mij.
Dat bijv op een 90's party waar je met goedkope veiling kaartjes maar toe kunt er wordt gekletst tijdens optredens is niet erg. Dat komt toch niet iemand voor een specifieke band. Mijn mening hier in dit topic is niet een keer brommend of zo geweest.
Als je passie muziek luisteren etc., dan hoop je bij een live optreden op strak kwalitatief goed optreden en persoonlijk vind ik dat de optredens waarbij een band weinig showelementen nodig heeft om erg sterk voor de dag te komen de beste optredens.
Fred schreef:@ Dronkentaart, dat ligt aan de artiest of ik met je mee ga naar een concert. Ed Sheeran moet je geld bijleggen zou ik daar na toe gaan met je.
De mensen in de grote steden hadden natuurlijk ook de mogelijkheid om een VVV-kantoor in een kleinere plaats op te zoeken waarbij het waarschijnlijk wel lukt. Stukje reizen en er wat meer moeite voor doen. Moest ik destijds ook altijd.
Ik neem aan dat je toch ook niet geniet als je met iemand naar een concert gaat die alleen de hits kent?
On-topic: Een band zoals de Arctic Monkeys hebben zich behoorlijk ontwikkeld. Op eerste albums stonden vooral uptempo rock nummers en de latere albums zijn de nummers wat voller qua sound. Over een paar maanden komt hun nieuwe album uit.
Eerste album vind ik overigens nog steeds hun beste en dat album heb ik ongeveer integraal live gehoord en gezien op Lowlands 2006.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers