Lot schreef:Maar stelt zij dat dan voor? Of dochter? En zij (moeder) vindt dat wel leuk dan dus? Wat gek (en ook ergens wel fijn) dat ze je dochter zo los ziet van jou.
Ik zou mijn kind niet meegeven aan iemand die niet tegen mij praat. Dan zou ik dat leuke dagje gewoon samen met stiefdochter en dochter en jou doen.
Ja het voorstel kwam bij haar vandaan en kwam via haar dochter bij ons terecht.
De kinderen zijn na de vakantie meteen naar hun moeder gegaan omdat ze hun moeder 2 weken niet gezien hadden door onze vakantie. Toen ze weer bij ons kwamen zei ze dat ze vrijdag met haar moeder dagje weg gaat en dat dochter dan mee mag als wij dat goed vonden.
Ik zou echt voor de kinderen hier ja op willen zeggen en mijn eigen gevoel hiervoor aan de kant willen zetten maar dan wil ik haar in ieder geval wel kort gezien hebben eigenlijk.
Ik zou het heel fijn vinden dat we elkaar gewoon tegen zouden kunnen komen, een kort praatje kunnen maken of in ieder geval gedag zeggen ipv hoe het nu gaat.
Onze dochter zal volgend jaar waarschijnlijk ook op voetbal gaan (daar vraagt ze namelijk al even om) en dan ook op de voetbalclub gaan waar de kinderen ook op zitten, dan ga je elkaar waarschijnlijk ook tegen komen en heb geen zin dat een ieder maar rekening moet gaan houden om de ander maar niet tegen te hoeven komen.
Merk wel dat ik dit soort dingen gewoon lastig vind.
Karnemelk wat fijn dat het zo kan gaan aan de kant van jouw ex. Mooi voor de kinderen.
Ginny, dank je. Ik sta er ook zeker niet per definitie negatief tegenover.
En eigenlijk toen dochter van man dit vroeg dacht / hoopte ik dat dit een ingang zou zijn tot anders dan hoe het nu gaat.
Max, dat is idd ook wel benoemd Oa als reden.
Reva, dank je. Zo sta ik er ook in ja, ik hoop er ook zo in te staan mocht het toch anders lopen tussen mij en man.
Bij jou dus ook nog steeds haat vanuit haar uit. Zo zonde wanneer het zo gaat.
Dank je voor je reactie carra, onze vakantie was idd echt heerlijk. Hebben het zo fijn gehad met alle 3 de kinderen. De 3 kinderen met elkaar maar ook man of ik met de kinderen etc.
Bliss, ja helaas nog steeds niet na al die jaren. We doen idd wel eens meiden dag en mannen dag, dus dat kan ik idd binnenkort wel weer eens met ze gaan plannen wanneer man en oudste samen naar de voetbal gaan of gewoon los een keer natuurlijk.
Thnx om hier even te kunnen sparren hierover.