Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Een samengesteld gezin.

<<

Reva

Yipyapper

Bericht 27 Aug 2022 13:02

Re: Een samengesteld gezin.

Ik vind het heel knap en groots van je dat je het überhaupt overweegt. Veiligheid etc en 'op school ken je ook niet iedereen' vind ik echt nietszeggend hierin. Als iemand mij zou negeren of dr best zou doen mij niet te willen spreken, no way dat ze mijn zoon dan mee zou krijgen. Simpel.

Los daarvan blijf ik het niet begrijpen dit soort dingen. Als mijn relatie voorbij gaat en mijn dan ex zou een nieuwe relatie krijgen, zou ik voor mijn zoon echt ontzettend mijn best doen haar te leren kennen en voor zover mogelijk en zij dat ook wil een band op te bouwen. De kinderen van mijn vriend zijn hier om de week, oftewel ik zie ze net zoveel als dat hun moeder ze ziet. Het lijkt me zo slopend om de vrouw die je kinderen de helft van hun leven ziet en verzorgd zo te haten zoals zij dat doet bij mij. Maar haar keuze, ik slaap er niet minder op en hou mijn zoon op heeeeeeel grote afstand van haar.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Aug 2022 13:22

Reva schreef:Ik vind het heel knap en groots van je dat je het überhaupt overweegt. Veiligheid etc en 'op school ken je ook niet iedereen' vind ik echt nietszeggend hierin. Als iemand mij zou negeren of dr best zou doen mij niet te willen spreken, no way dat ze mijn zoon dan mee zou krijgen. Simpel.

Ja dit. En nog slecht over je praat ook.
Jullie vakantie klinkt verder heel fijn. ❤️

Die van jullie een stuk minder karnemelk. Gelukkig komt de rust in huis terug. En hopelijk brengt het speciaal onderwijs wat jullie er van verwachten/hopen
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Aug 2022 14:01

Maar stelt zij dat dan voor? Of dochter? En zij (moeder) vindt dat wel leuk dan dus? Wat gek (en ook ergens wel fijn) dat ze je dochter zo los ziet van jou.

Ik zou mijn kind niet meegeven aan iemand die niet tegen mij praat. Dan zou ik dat leuke dagje gewoon samen met stiefdochter en dochter en jou doen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 27 Aug 2022 14:23

Wat Lot zegt inderdaad. Wat ontzettend kinderachtig dat ze na al die jaren nog niet met je wil praten. Pff daar kan ik echt niet bij. Ik zou dus nooit m'n dochter aan die vrouw meegeven. Dan doe je inderdaad zelf toch een leuke meidendag?

Ik zou mijn dochter trouwens ook niet bij de ex van m'n vriend achterlaten, zij heeft gewoon heel andere normen en waarden. Het scheelt dat m'n stiefdochter hier ook totaal niet op zit te wachten. 🤐
❤️ 7 juni 2018
<<

Radler

Yipyapper

Bericht 27 Aug 2022 15:36

Lot schreef:Maar stelt zij dat dan voor? Of dochter? En zij (moeder) vindt dat wel leuk dan dus? Wat gek (en ook ergens wel fijn) dat ze je dochter zo los ziet van jou.

Ik zou mijn kind niet meegeven aan iemand die niet tegen mij praat. Dan zou ik dat leuke dagje gewoon samen met stiefdochter en dochter en jou doen.

Ja het voorstel kwam bij haar vandaan en kwam via haar dochter bij ons terecht.
De kinderen zijn na de vakantie meteen naar hun moeder gegaan omdat ze hun moeder 2 weken niet gezien hadden door onze vakantie. Toen ze weer bij ons kwamen zei ze dat ze vrijdag met haar moeder dagje weg gaat en dat dochter dan mee mag als wij dat goed vonden.

Ik zou echt voor de kinderen hier ja op willen zeggen en mijn eigen gevoel hiervoor aan de kant willen zetten maar dan wil ik haar in ieder geval wel kort gezien hebben eigenlijk.
Ik zou het heel fijn vinden dat we elkaar gewoon tegen zouden kunnen komen, een kort praatje kunnen maken of in ieder geval gedag zeggen ipv hoe het nu gaat.
Onze dochter zal volgend jaar waarschijnlijk ook op voetbal gaan (daar vraagt ze namelijk al even om) en dan ook op de voetbalclub gaan waar de kinderen ook op zitten, dan ga je elkaar waarschijnlijk ook tegen komen en heb geen zin dat een ieder maar rekening moet gaan houden om de ander maar niet tegen te hoeven komen.
Merk wel dat ik dit soort dingen gewoon lastig vind.

Karnemelk wat fijn dat het zo kan gaan aan de kant van jouw ex. Mooi voor de kinderen.

Ginny, dank je. Ik sta er ook zeker niet per definitie negatief tegenover.
En eigenlijk toen dochter van man dit vroeg dacht / hoopte ik dat dit een ingang zou zijn tot anders dan hoe het nu gaat.

Max, dat is idd ook wel benoemd Oa als reden.

Reva, dank je. Zo sta ik er ook in ja, ik hoop er ook zo in te staan mocht het toch anders lopen tussen mij en man.
Bij jou dus ook nog steeds haat vanuit haar uit. Zo zonde wanneer het zo gaat.

Dank je voor je reactie carra, onze vakantie was idd echt heerlijk. Hebben het zo fijn gehad met alle 3 de kinderen. De 3 kinderen met elkaar maar ook man of ik met de kinderen etc.

Bliss, ja helaas nog steeds niet na al die jaren. We doen idd wel eens meiden dag en mannen dag, dus dat kan ik idd binnenkort wel weer eens met ze gaan plannen wanneer man en oudste samen naar de voetbal gaan of gewoon los een keer natuurlijk.

Thnx om hier even te kunnen sparren hierover.
Juli 2019
<<

ChiQ

Bericht 27 Aug 2022 17:57

Misschien is door haar eigen gedrag de drempel enorm hoog geworden en ookal zou ze het willen, weet ze wellicht niet hoe ze het nu wel moet toelaten. Vergis je niet, ze heeft lelijke dingen gezegd die jou ten hore zijn gekomen, ze kan zich misschien schamen en veeeeel volwassenen dealen verkeerd met emoties waardoor ze wellicht geen opening meer ziet en doorgaan op deze voet nu easier voelt. Schrijf haar anders een kaartje. Jouw dochter wordt steeds ouder en is gek op dr oudere siblings, ze kán niet om je heen en straks idd met voetbal al helemaal niet. Ik denk als ze 1x je spreekt de awkwardness eraf is.
<<

Radler

Yipyapper

Bericht 27 Aug 2022 18:00

Daar zeg je iets van een kant hoe ik het nog niet bekeken had, dank je voor dit inzicht.

Ik hoop het idd.
Juli 2019
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen