Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Liefdesverdriet bij zoon

<<

Kira

Yipyapper

Bericht 19 Aug 2022 07:22

Re: Liefdesverdriet bij zoon

Ja ik vind het ook echt lastig. Hij had zo'n verdriet, was somber, kon niet slapen of zich concentreren. Z'n punten gingen achteruit.. Het ging een stuk beter met af en toe een dipje. En daar was ik zo blij om. Maar ik snap hem ook wel, als je gek bent op iemand en diegene wil je terug dan wint je gevoel van je verstand.
Hij zei zelf take the risk, or loose the chance.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Aug 2022 07:33

Dat zegt hij zelf wel heel wijs ja. En op zich is z'n gevoel volgen ook een prima keuze natuurlijk.

En het kan ook gewoon he. M'n zus is ook tien jaar samen geweest met haar jeugdliefde van die leeftijd, met ook prille break ups. En m'n broertje gaat over twee weken trouwen met z'n jeugdliefde, ook in het begin een break up gehad (waar we haar nog mee pestten vorige week op haar vrijgezellenfeestje want dat 'lag aan haar'). Het kan natuurlijk uiteindelijk ook gewoon weer goed komen. De tijd zal het leren. Ik zei het al eerder maar vind dat je het goed doet, je laat hem zijn gang gaan maar bent er voor hem wanneer nodig.
Laatst gewijzigd door Marin op 19 Aug 2022 07:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 19 Aug 2022 07:42

Ja als ik er verstandelijk over na denk weet ik dat ook wel allemaal
Het kan zeker goed gaan. Maar ik wil hem het liefst overal voor behoeden, denk net zoals elke ouder.
En heel lief wat je zegt, ik probeer het zo goed mogelijk te doen ❤️
Laatst gewijzigd door Kira op 19 Aug 2022 13:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Bericht 19 Aug 2022 12:42

Ja logisch hoor. Tuurlijk wil je je kind voor alles behoeden. Je hart zegt dat. En je verstand weet gelukkig dat dat niet de weg is. En je verstand weet ook dat je er voor hem zal zijn als hij dat nodig heeft. En dat is het allerbelangrijkste!!
D. 💙14-01-2019💙
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 12 Mei 2023 20:30

Even een update, het is weer aan 🙈
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 12 Mei 2023 20:36

Oooh echt? Helemaal blij zeker? En wat vind jij ervan?
❤️ 7 juni 2018
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 12 Mei 2023 20:52

Er is heel veel gebeurd in de tussentijd, ze heeft iets traumatisch meegemaakt waar hij haar ontzettend mee geholpen en gesteund heeft als vriend. Ik wist daar een tijd niks vanaf maar zag wel dat ze veel met elkaar omgingen.
Uiteindelijk is ze er zelf mee gekomen dat ze hem heel graag terug wil, echt spijt heeft, inziet dat hij het toch wel is voor haar etc. M'n zoon is nog wat terughoudend geweest maar is nu inderdaad dolblij. En ook heel gelukkig, hij is helemaal opgefleurd.
Ik ben blij voor hem, ze is komen eten en ik zie ook wel een ander meisje dan vorig jaar. Ik hoop alleen dat ze hem niet nog eens pijn doet 😈 maar het is zijn leven, hij weet wat voor verdriet ze hem heeft gedaan maar hij is gewoon knettergek op haar en wil er weer voor gaan.
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 13 Mei 2023 05:27

Wat heb jij een lieve zoon dat hij haar zo heeft bijgestaan terwijl het uit was.
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 13 Mei 2023 20:22

Ja dat is hij ook echt 🥰 ik moet hem er regelmatig aan herinneren dat hij ook aan zichzelf mag denken af en toe.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen