Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Luiertas

<<

Jennings

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 10 Aug 2022 11:47

Luiertas

Ik ben op zoek naar een praktische maar ook mooie en betaalbare luiertas. Heeft iemand tips? Liefst max 70 euro.
<<

Jente

Kletskop

Bericht 10 Aug 2022 12:08

Re: Luiertas

Ik heb deze gekregen:
https://www.bol.com/nl/nl/p/brisby-slij ... oductImage

Vooral gebaseerd op de goede reviews en omdat ik 'm mooi vind. Maar ik moet nog bevallen, dus kan zelf nog niet zeggen of ik 't een fijne tas vind.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 10 Aug 2022 12:26

Ik heb eventueel nog een cowboysbag luiertas te koop. Ik vond het een fijne tas, lekker ruim en meerdere vakjes
⁠♡♡♡
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Aug 2022 12:43

Ik heb gewoon zo'n enorme zak van Studio Noos met daarin een etuitje met luiers, doekjes en cremetjes enzo en de rest er los in.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 10 Aug 2022 13:30

Ik heb ook die enorme tas van studio Noos. Hangt fijn aan de wagen. Blij mee!
<<

Juliet

Kletskop

Bericht 10 Aug 2022 14:00

Ik heb deze luiertas. Bekijk Kidzroom Over The Moon - Luiertas rugzak - Zwart - Ophanglussen kinderwagen - Verschoonmatje - Verstelbare schouderband op: https://www.bol.com/nl/p/kidzroom-over- ... _iphoneapp

Bevalt tot nu toe goed, maar zoon is nog geen maand oud dus nog niet echt een goede review.
Toen ik hem kocht was hij overigens €35 geloof ik.
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Hugo

Lady-post-a-lot

Bericht 10 Aug 2022 15:20

Harrison schreef:Ik heb gewoon zo'n enorme zak van Studio Noos met daarin een etuitje met luiers, doekjes en cremetjes enzo en de rest er los in.

Dit idd! Had eerst deze luiertas https://mozzbags.nl/product/wild-ones-d ... hite-dots/ (hij is te koop!), maar uiteindelijk een Studio Noos Mombag gehaald en die gebruik ik nog steeds. Ik bleek alles in vakjes doen niet zo goed te doen, dus de luiertas van Mozzbags werkte hier niet.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Bericht 10 Aug 2022 15:34

Ik heb een rugtas van AliExpress. Kun je ook aan de kinderwagen hangen.

Edit: deze € 18,28 41% Off | Lequeen Luiertas Mama Baby Care Luiertas Grote Capaciteit Waterdichte Moederschap Verpleging Rugzak Reizen Baby Tassen Dropship
https://a.aliexpress.com/_vX9uNd
D. 💙14-01-2019💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 10 Aug 2022 15:53

Ik heb ook een Studio Noos tas maar daarin wel een 'pod' van de Pacapod tas die ik bij de eerste gebruikte. Dat is beetje het echte luiertasje, met de luiers, doekjes en in haar geval haar epipen. Die kleine 'pod' gaat dus overal mee naar toe (ook onderin de wagen). De Studio Noos tas meer voor bezoekjes enzo.

De Pacapod was trouwens wel een fijne luiertas, met dus twee van die 'pods' die er in of uit konden, eentje voor voeding en eentje voor luiers. Maar op de één of andere manier was ik er bij de tweede beetje klaar mee en door corona niet gewend veel de deur uit te gaan dus alleen het kleine tasje te gebruiken en toen vond ik de Studio Noos wel leuk verder.

Dit is de Pacapod Mirano die ik heb maar er zijn meer modellen:

https://www.mamamoments.nl/luiertas-mirano-navy.html

Het concept met van die pods vind ik an sich nog steeds wel chill!
Let's discover the world together.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 14 Aug 2022 10:29

Ik had een luierrugtas van childhome, vond dat ideaal.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Max

Yipyapper

Bericht 14 Aug 2022 15:10

Harrison schreef:Ik heb gewoon zo'n enorme zak van Studio Noos met daarin een etuitje met luiers, doekjes en cremetjes enzo en de rest er los in.

Hoe groot is zo'n etui ongeveer? Ik heb een Studio Noos tas cadeau gekregen, maar voelt een beetje Mary Poppins aan. Ik ben daar te chaotisch voor en zie mezelf al de hele dag zitten graaien.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 14 Aug 2022 15:19

Max schreef:

Hoe groot is zo'n etui ongeveer? Ik heb een Studio Noos tas cadeau gekregen, maar voelt een beetje Mary Poppins aan. Ik ben daar te chaotisch voor en zie mezelf al de hele dag zitten graaien.

Ik heb ook een studio Noos tas en ben altijd wat kwijt in dat ding, geeft altijd een stress gevoel 🙈
⁠♡♡♡
<<

Max

Yipyapper

Bericht 14 Aug 2022 15:24

Haha ok dat bevestigd exact wat ik dacht toen ik de tas zag.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Aug 2022 14:17

Haha ja ik denk dat dat persoonlijk is, ik werd juist gek van al die vakjes van een "echte" luiertas. Ik heb deze erin: https://www.hema.nl/mooi-gezond/make-up ... 90603.html

Moet er wel bij zeggen dat ik sowieso niet iemand ben die 100 dingen voor de zekerheid meeneemt. Alleen de essentials. Maar goed dat is ook een beetje kind afhankelijk want die van mij spuugde bijvoorbeeld nooit en had dus nooit een schoon setje kleding nodig etc.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Aug 2022 14:52

Max schreef:

Wij hebben ook een etui (of clutch zoals hij online genoemd wordt) : https://www.debabykraam.nl/clutch-black-zwarte-luieretui.html. Heel fijn ding! Hoef je in een restaurant er niet je hele tas mee te nemen om te verschonen. Er passen een luier of 4 en billendoekjes in, en daarnaast hebben we er altijd wat luierzakjes in. Cremetjes gebruiken we bijna niet dus die hebben we nooit mee.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Max

Yipyapper

Bericht 15 Aug 2022 17:42

Hmm ja vakjes werken bij mij ook niet. Wederom niet georganiseerd genoeg voor. Ben ook niet iemand die teveel meeneemt (eerder te weinig).
Nou ja ik probeer m gewoon een tijdje uit en als t niks is zoek ik een andere.
<<

Max

Yipyapper

Bericht 15 Aug 2022 17:43

Dank voor de linkjes naar de etuis trouwens! Handig om te weten wat voor formaat we aan moeten denken.

Terug naar Zwangerschap & kinderen