Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Onze lieve R

<<

Barclay

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 13 Aug 2022 20:56

Re: Onze lieve R

Fijn om van je te horen Summerlovin’. Ja, rouwen om je kindje is zo lastig. Fijn dat je goede momenten hebt, maar het verdriet kan ook zo overweldigend zijn. :hug:
Na het verlies van een kindje zie je bij veel ouders dat de kinderwens nog altijd heel groot is. Wat staan jullie voor een enorm lastige keuze met betrekking tot jullie kinderwens. Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om een zwangerschap af te breken vanwege een medische reden, en je zal daar ongetwijfeld niet lichtzinnig over denken. Maar met de lange wachttijden is het ook heel begrijpelijk als jullie daar niet op willen wachten. Ik ken iemand die ook voor deze keuze staat en neigt naar de natuurlijke weg, ook vanwege de wachttijd, procedure en slagingskans. Beide keuzes zijn een lastige weg maar welke weg jullie ook in zullen slaan, ik hoop met heel mijn hart dat het jullie een gezond kindje brengt.
2019 ons engeltje*
2021
2023
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Aug 2022 21:11

Re: Onze lieve R

Wat een lieve reacties weer van jullie.
En ook fijn om wat ervaringen/meningen te lezen Barclay.

En Lot: het duurt zo lang omdat ze eerst moeten testen of mijn vriend en ik beide drager zijn. Al is die kans echt wel heeeel groot.
Daarna kom je op een wachtlijst voor een intake. Na de intake gaan ze een dna profiel aanmaken (dit kan lang duren). En dan kom je wederom op een wachtlijst voor ivf.
Het is helaas een traag proces met lange wachttijden.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen